ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Με κληρονομιά την τετρακίνηση

31.021 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2022)
Σε πιο πιεστικούς ρυθμούς οι κλίσεις είναι υπαρκτές, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ουδέτερη οδική του συμπεριφορά αν και το τιμόνι δεν προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση που χρειάζεται ο οδηγός.
2 Φωτογραφίες »

Σε πιο πιεστικούς ρυθμούς οι κλίσεις είναι υπαρκτές, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ουδέτερη οδική του συμπεριφορά αν και το τιμόνι δεν προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση που χρειάζεται ο οδηγός.

Κατά τα άλλα το full υβριδικό Vitara παραμένει… Vitara έχοντας ως επίκεντρο την άνεση και την ευκολία στην χρήση, ειδικά σε αστικό περιβάλλον. Τα βασικά αυτά χαρακτηριστικά τονίζονται χάρη στο ελαφρύ τιμόνι, στο αυτόματο κιβώτιο και στην όποια ηλεκτροκίνηση από το υβριδικό σύστημα σε χαμηλή ταχύτητα. Η άνεση και η ποιοτική κύλιση του υβριδικού Suzuki Vitara θα εκτιμηθούν και εκτός πόλης, με το υβριδικό ιαπωνικό SUVάκι να ταξιδεύει σχετικά ήσυχα και να προσπερνά χωρίς πρόβλημα, αν και όταν ζητάς πλήρη επιτάχυνση τα ντεσιμπέλ στην καμπίνα αυξάνονται.


Λόγω της τετρακίνησης AllGrip – βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη και διαθέτοντας διαφορετικά προγράμματα, καθώς και «κλείδωμα», είναι πάντα σε ετοιμότητα χωρίς να εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας- το full υβριδικό Vitara αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικό προσφέροντας άριστη ελκτική και πλευρική πρόσφυση, ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, χιόνι, λάσπη, κτλ.), αλλά και στο χώμα.
2 Φωτογραφίες »

Λόγω της τετρακίνησης AllGrip – βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη και διαθέτοντας διαφορετικά προγράμματα, καθώς και «κλείδωμα», είναι πάντα σε ετοιμότητα χωρίς να εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας- το full υβριδικό Vitara αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικό προσφέροντας άριστη ελκτική και πλευρική πρόσφυση, ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, χιόνι, λάσπη, κτλ.), αλλά και στο χώμα.


Δεν περιμένεις κάτι σπέσιαλ σε οδηγική αίσθηση, ούτε σε σπορ συμπεριφορά και φυσικά δεν το παίρνεις. Μένεις λοιπόν να εκτιμάς τη μαλακή ανάρτηση κάνει που αρκετά καλά τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου. Ωστόσο σε πιο πιεστικούς ρυθμούς οι κλίσεις είναι υπαρκτές, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ουδέτερη οδική του συμπεριφορά αν και το τιμόνι δεν προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση που χρειάζεται ο οδηγός. Βέβαια , λόγω της τετρακίνησης All Grip – βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη και διαθέτοντας διαφορετικά προγράμματα, καθώς και «κλείδωμα», είναι πάντα σε ετοιμότητα χωρίς να εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας- το full υβριδικό Vitara αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικό προσφέροντας άριστη ελκτική και πλευρική πρόσφυση, ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, χιόνι, λάσπη, κτλ.), αλλά και στο χώμα. Το Vitara άλλωστε έχει φήμη για τις εκτός δρόμου επιδόσεις του, που επικουρούνται από τα 175 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος. Κανένα ουσιαστικό παράπονο και από τα φρένα, που αποδεικνύονται αποτελεσματικά και ανθεκτικά.

Σελίδα 1Δοκιμή: Suzuki Vitara 1,5 Strong Hybrid AllGrip
Σελίδα 2Κινητήρας: Χλιαρές επιδόσεις & υψηλή (για hybrid) κατανάλωση
Σελίδα 3Στο δρόμο: Με κληρονομιά την τετρακίνηση
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL