10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμή: Νέο Τesla Model 3 | Gadget-άμαξο 450 ίππων
79.106 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2021)
Το Model 3 είναι ένα επαναστατικό μοντέλο στην ιστορία της αυτοκίνησης, καταθέτοντας το διαφορετικό τρόπο σκέψης και υλοποίησης της Tesla στις -ενδιαφέρουσες- μετακινήσεις…
Δεν είναι η πρώτη φορά που μπήκαμε σε ένα προχωρημένο αυτοκίνητο, όμως έτσι νιώσαμε… Eπίσης δεν είναι η πρώτη φορά που εντυπωσιαστήκαμε από την επιτάχυνση ενός ηλεκτρικού…Και πάλι όμως, η αίσθηση ήταν σαν να το κάναμε πρώτη φορά… Το Model 3 είναι ένα gadget με τροχούς από μια εταιρεία η οποία λογίζεται περισσότερο ως κορυφαία IT εταιρεία και όχι ως παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία. Το θετικό είναι πως τόσο ως gadget όσο και ως αυτοκίνητο εντυπωσιάζει και σε κερδίζει γρήγορα. Αρκεί να είσαι δεκτικός στην τεχνολογία και τις «ιδιαιτερότητές» του, για να καταλάβεις σύντομα πως τελικά δεν μιλάμε για ιδιαιτερότητες, αλλά για μια διαφορετική αυτοκινητιστική προσέγγιση.Και αυτό από μόνο του έχει τεράστιο ενδιαφέρον.
Αρχικά το Model 3 είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της Tesla στην Ευρώπη, ενώ και στη χώρα μας μετρά ήδη 300 πωλήσεις από τις αρχές του χρόνου. Αυτό το κάνει όχι μόνο το δημοφιλέστερο μοντέλο στα ηλεκτρικά και Plug-In Hybrid αλλά και το δημοφιλέστερο μεσαίο μοντέλο της αγοράς. Η Tesla είπαμε πως δεν ακολουθεί σε τίποτα το «μοντέλο» άλλων κατασκευαστών αυτοκινήτου και αυτό είναι εμφανές σε όλα τα επίπεδα. Για την απόκτηση του Model 3 αρκεί μια επίσκεψη στην επίσημη σελίδα της εταιρείας, μια τυπική -με μικρές δυνατότητες επιλογής- διαμόρφωση, μια προκαταβολή 100 ευρώ και 2 μήνες υπομονή. Τόσο εύκολα, τόσο συγκεκριμένα και τόσο απλά, ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά σου, όπως ανοίχτηκε και σε εμάς και ας ήμασταν διαβασμένοι στο απαραίτητο briefing που μας έγινε σχετικά για τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του. Σκεφτείτε λοιπόν πως έχουμε να κάνουμε με ένα τελευταίας γενιάς gadget με τροχούς που κοστίζει στην έκδοση Long Range που δοκιμάζουμε από 54.990 ευρώ ή 48.990 με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά». H βασική τιμή της πισωκίνητης έκδοσης του Model 3 ξεκινά πληροφοριακά από τα 45.990 και 39.990 αντίστοιχα. Οι τιμές αυτές είναι καλές αναλογικά με αυτά που προσφέρουν και σίγουρα «κινούνται» προς την σωστή κατεύθυνση εκφράζοντας την επιθυμία των ανθρώπων της Tesla και το πλάνο (Tesla Masterplan) που θέλει τη σταδιακή μείωση των τιμών για τα πιο εμπορικά της μοντέλα, η οποία θα προκύψει τόσο από τις πωλήσεις των ακριβότερων και πιο ειδικών της αυτοκινήτων, αλλά και την εξέλιξη και χρηματοδότηση των εξαρτημάτων και μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν μελλοντικά.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αρχικά το Model 3 είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της Tesla στην Ευρώπη, ενώ και στη χώρα μας μετρά ήδη 300 πωλήσεις από τις αρχές του χρόνου. Αυτό το κάνει όχι μόνο το δημοφιλέστερο μοντέλο στα ηλεκτρικά και Plug-In Hybrid αλλά και το δημοφιλέστερο μεσαίο μοντέλο της αγοράς. Η Tesla είπαμε πως δεν ακολουθεί σε τίποτα το «μοντέλο» άλλων κατασκευαστών αυτοκινήτου και αυτό είναι εμφανές σε όλα τα επίπεδα. Για την απόκτηση του Model 3 αρκεί μια επίσκεψη στην επίσημη σελίδα της εταιρείας, μια τυπική -με μικρές δυνατότητες επιλογής- διαμόρφωση, μια προκαταβολή 100 ευρώ και 2 μήνες υπομονή. Τόσο εύκολα, τόσο συγκεκριμένα και τόσο απλά, ένας νέος κόσμος ανοίγεται μπροστά σου, όπως ανοίχτηκε και σε εμάς και ας ήμασταν διαβασμένοι στο απαραίτητο briefing που μας έγινε σχετικά για τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά του. Σκεφτείτε λοιπόν πως έχουμε να κάνουμε με ένα τελευταίας γενιάς gadget με τροχούς που κοστίζει στην έκδοση Long Range που δοκιμάζουμε από 54.990 ευρώ ή 48.990 με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά». H βασική τιμή της πισωκίνητης έκδοσης του Model 3 ξεκινά πληροφοριακά από τα 45.990 και 39.990 αντίστοιχα. Οι τιμές αυτές είναι καλές αναλογικά με αυτά που προσφέρουν και σίγουρα «κινούνται» προς την σωστή κατεύθυνση εκφράζοντας την επιθυμία των ανθρώπων της Tesla και το πλάνο (Tesla Masterplan) που θέλει τη σταδιακή μείωση των τιμών για τα πιο εμπορικά της μοντέλα, η οποία θα προκύψει τόσο από τις πωλήσεις των ακριβότερων και πιο ειδικών της αυτοκινήτων, αλλά και την εξέλιξη και χρηματοδότηση των εξαρτημάτων και μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν μελλοντικά.
....Για να εχουμε μια ολοκληρωμενη εικονα, θα επρεπε να υπαρχουν και φωτογραφιες απο το εσωτερικο του. Παντως εγω δεν θα επαιρνα αυτοκινητο χωρις να υπαρχει αντιπροσωπεια στην Ελλαδα. Πιστευω οτι αυτο δειχνει μια υπεροψια προς τους πελατες και εναν ''αεριτζιδικο'' τροπο προσεγγισης.
To μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η υποστήριξη (για την ποιότητα κατασκευής δεν θα πω, δεν είναι ό,τι καλύτερο αλλά όποιος αγοράζει Τεσλα δεν νοιάζεται...) το οποίο είναι πρόβλημα διεθνώς και όχι μόνο ελληνικό.. Είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΕΒΑΙΟ οτι εάν χαλάσει το παραμικρό (όπως μπορεί σε οποιοδήποτε μοντέλο) θα έχεις μεγάλο πρόβλημα για να αποκατασταθεί. Η αγορά Τεσλα έχει νόημα μόνο ως leasing διότι εάν είναι για ένα μικρό ανταλλακτικό να περιμένεις εβδομάδες (χωρίς αυτοκίνητο) άστα... αν πρέπει και να το πληρώσεις, τοτε... κλάφτα Χαράλαμπε... Κατά τα λοιπά, εμένα η τιμ΄.η μου φαίνεται πολύ λογική για αυτό το αυτοκίνητο - και φυσικά πρέπει να έχεις αυτόνομο γκαράζ για να φορτίζεις άνετα...
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο, παρά το γεγονός ότι με προβλημάτισε αρκετά η ευγένειά σας ότι αφορά τα ...ατοπήματα σε θέματα φινιρίσματος και συναρμολόγησης που αναφέρετε. Ναι, είναι ένα γκάτζετ με 4 ρόδες, ΑΛΛΑ κοστίζει κ 50 χιλιάρικα! Δεν γνωρίζω αν είναι πρεμιουμ, εμένα δε μου φαίνεται, όμως εσείς γνωρίζετε καλύτερα, ΟΜΩΣ η σφαγή που γίνεται στα σεντάν των 50 χιλιάδων είναι επικών διαστάσεων, με την ποιότητα να βρίσκεται σε επίπεδα ....Mercedes, Audi, Lexus, BMW, ίσως και Genesis σε άλλες αγορές. Δεν μου φαίνεται ολοκληρωμένο το Tesla. Ωραίο είναι να διαφέρεις, αλλά για Ελλάδα, τα 50 είναι αρκετά λεφτά, στην Αμερική έχουν άλλο purchasing power, και το αυτοκίνητο είναι κάτι σαν λευκή συσκευή. Anyway, να τα 1000άσει σύντομα τα οχήματά της στην Ελλάδα η Tesla!
Πρόκειται για το κάτι διαφορετικό στην αυτοκίνηση που ξέρουμε έως σήμερα και φαίνεται εξαιρετικό. Η δε τιμή για κάθε κιλοβατώρα κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας είναι αστεία. Επίσης η τιμή του είναι λογική αν το συγκρίνουμε με αντίστοιχα premium μοντέλα βενζίνης πετρελαίου ή υβριδικά. Όμως το να δίνεις απο 40.000 έως 48.000 ευρώ και να μην υπάρχουν σημεία υποστήριξης της μάρκας καθώς και επίσημοι επισκευαστές όπως γίνεται με τα κανονικά αυτοκίνητα - αυτό αποτελεί ένα θέμα σημαντικό. Γιατι αν κάποιο γκατζετάκι χαλάσει ή δεν λειτουργεί καλά ερωτάται ποιος θα αναλάβει την επισκευή- ρύθμιση του. Επίσης γνωρίζουμε τι εγγυήσεις παρέχονται για μηχανικά μέρη και αμάξωμα από την Εταιρεία. Σέρβις (οκ όχι με την κλασσική έννοια αλλά με την έννοια του ελέγχου) χρειάζεται από τους ειδικούς ή όχι. Τέλος υπάρχει πολύ μεγάλη απόκλιση στην αυτονομία σχετικά με τα στοιχεία που δίνει η εταιρεία που σημαίνει ότι χωρίς δεύτερη φόρτιση μετά δυσκολίας φτάνεις στο Βόλο από την Αθήνα. Βέβαια το ίδιο συμβαίνει και στα αμάξια με ΚΕΚ αλλά τουλάχιστον εκεί βάζεις καύσιμο σε 5 λεπτά ενώ αν έχεις ηλεκτρικό θα φας μια ή και περισσότερες ώρες στον σταθμό φόρτισης αν έχει ουρά.
"Αααα αντρούλη! κοίτα! έχει και τζάκι". "κατάλαβα, πάλι εγώ θα καθαρίζω τις στάχτες. τι να το κάνουμε μωρέ, θα βρωμάνε και τα καθίσματα. με συγχωρείτε κε πωλητά, έρχεται μήπως με ενυδρείο?"