Το τέταρτης γενιάς υβριδικό σύνολο που συναντάμε και στην Corolla Hybrid Sedan χρησιμοποιεί 1,8 λτ. κινητήρα εσωτερικής καύσης (λειτουργεί σε κύκλο Ατκινσον) και έναν ηλεκτροκινητήρα 53 kW. Η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τους 122 ίππους. Η επιτάχυνση δεν ενθουσιάζει, αλλά είναι ένα κλικ καλύτερη από της 5θυρης, ενώ αντιληπτό γίνεται και το βουητό στο βαθύ πάτημα του ποδιού λόγω του eCVT κιβωτίου (έχει χαρακτηριστικά λειτουργίας που θυμίζουν CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, αλλά εδώ υπάρχει πλανητικό σύστημα και όχι ιμάντες). Αυτό όμως που εντυπωσιάζει είναι το πόσο λίγο καίει η Corolla Sedan, oύσα μάλιστα και πιο οικονομική από την 5θυρη (αυτή που είχαμε δοκιμάσει φορούσε τροχούς 17 ιντσών) με την μέση κατανάλωση να είναι κοντά στα 5,0 λτ./100 χλμ. (5,2 λτ./100 χλμ. η 5θυρη). Μέσα στην πόλη οι τιμές πέφτουν πιο χαμηλά (λόγω της ηλεκτρική κίνησης από φανάρι σε φανάρι για παράδειγμα), αλλά σε μια «ανοιχτή» διαδρομή αυξάνονται σχεδόν κατά 1,0 λτ./100 χλμ.
@St τι τρομολαγνεία σας πιάνει με τη νέα τεχνολογία; & γιατι πρέπει να το καμαρώνεις κιολας; Ουτε θα κρατήσω αυτοκίνητο, ουτε θα κοιτάξω πίσω. Μπροστά ακόμη και όποτε μπορώ θα πηγαίνω σε νέα τεχνολογια! Καλή ηταν η παλιά, για την εποχή του 1900. Το 2020 όμως οχι!
δυστυχώς, λιαν συντόμως , τα αυτοκίνητα δεν θα τα οδηγούμε , θα μα ςπηγαινουν μονα τους με την αυτονομη οδηγηση , και θα εχουν και ένα χερι πλαι στο τιμονι που θα μας δινει σφαλιαρα αν βλέπουν πως με τη οδηγηση μας μεγαλώνει η κατανάλωση...Φιλοι μου αγοραστε, κρατήστε, συντηρηστε τα παλια αυτοκίνητα, κοντρα σε ότι μας ισοπεδωενι την ζωή, το παθος για προσιτη οδηγηση οσο και αν πολεματε δεν σβηνει, είναι δυνατο να εχουμε αυτοκίνητα μοντέλα μεχρι το 1990..μεχρι τοτε που ηρθε η αμολυβδη...όλα τα μοντέλα μετα από εκεινη την εποχη ...επαψαν να είναι αυτοκίνητα...αυτοκίνητα που να μπορούμε να τα φτιαχνουμε μονοι μας, τι θα μα ς πειραζε να γινουμε σαν την Κούβα; λιγοτερο κοροδια θα μα ςεπιαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες , οι αντιπροσωπιες οι πετρελαιαδες και το κρατος… και θα απολαμβαναμε και οδηγηση..σιγα την περισσοτερη καταναλωση που ειχαν ..τωρα μας τα παιρνουν αλλιως και πιο πολλά!!!!
Συγνωμη εχω μπερδευτει λετε μετριες επιδόσεις(Όπως ολοι οι διμοσιογραφοι) και στο πινακακη δειχνετε 60-100 σε 6.2 και 80-120 σε 8.2 και στο αντίστοιχο civic με τον πολυ δυνατο 182hp κινητήρα εχετε 6sec και 8sec αντίστοιχα τι ισχυει τελικά? Δεν νομιζω να εχει γινει λαθος στον πινακα γιατι και στην 5d εκδοση εχει τα ιδια
Απάντηση: Οι ρεπρίζ είναι καλές λόγω του αυτόματου κιβωτίου. Πάντα ένα αυτόματο κιβώτιο με kickdown θα έχει καλύτερες ρεπρίζ από ένα χειροκίνητο χωρίς κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο (σε αντίστοιχες ή κοντινές ιπποδυνάμεις).
@ οκ η εξελιξη της τεχνολογίας και η επιπτώσεις της σε εμας τους καταναλωτές και όχι μόνο, είναι αναποφευκτη, όμως για τα που κατευθύνεται και για ποιους συγκεκριμένους λόγους.. έκανα μια ένσταση και με μια μορφή χιουμορ...οκ..ολα αλλάζουν γύρω μας.. ποιος θα περιμενε πριν λίγα χρόνια οι άντρες να φορουσαν σκουλαρίκια και να καμάρωναν που εχουν όλο τους το σωμα αυτά τα τατουαζ ! οκ προχωρούμε εμπρος….
@St τι τρομολαγνεία σας πιάνει με τη νέα τεχνολογία; & γιατι πρέπει να το καμαρώνεις κιολας; Ουτε θα κρατήσω αυτοκίνητο, ουτε θα κοιτάξω πίσω. Μπροστά ακόμη και όποτε μπορώ θα πηγαίνω σε νέα τεχνολογια! Καλή ηταν η παλιά, για την εποχή του 1900. Το 2020 όμως οχι!
Πιστεύω θα μπορούσε το sedan να έχει και έκδοση 1.2. χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις...
δυστυχώς, λιαν συντόμως , τα αυτοκίνητα δεν θα τα οδηγούμε , θα μα ςπηγαινουν μονα τους με την αυτονομη οδηγηση , και θα εχουν και ένα χερι πλαι στο τιμονι που θα μας δινει σφαλιαρα αν βλέπουν πως με τη οδηγηση μας μεγαλώνει η κατανάλωση...Φιλοι μου αγοραστε, κρατήστε, συντηρηστε τα παλια αυτοκίνητα, κοντρα σε ότι μας ισοπεδωενι την ζωή, το παθος για προσιτη οδηγηση οσο και αν πολεματε δεν σβηνει, είναι δυνατο να εχουμε αυτοκίνητα μοντέλα μεχρι το 1990..μεχρι τοτε που ηρθε η αμολυβδη...όλα τα μοντέλα μετα από εκεινη την εποχη ...επαψαν να είναι αυτοκίνητα...αυτοκίνητα που να μπορούμε να τα φτιαχνουμε μονοι μας, τι θα μα ς πειραζε να γινουμε σαν την Κούβα; λιγοτερο κοροδια θα μα ςεπιαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες , οι αντιπροσωπιες οι πετρελαιαδες και το κρατος… και θα απολαμβαναμε και οδηγηση..σιγα την περισσοτερη καταναλωση που ειχαν ..τωρα μας τα παιρνουν αλλιως και πιο πολλά!!!!
Συγνωμη εχω μπερδευτει λετε μετριες επιδόσεις(Όπως ολοι οι διμοσιογραφοι) και στο πινακακη δειχνετε 60-100 σε 6.2 και 80-120 σε 8.2 και στο αντίστοιχο civic με τον πολυ δυνατο 182hp κινητήρα εχετε 6sec και 8sec αντίστοιχα τι ισχυει τελικά? Δεν νομιζω να εχει γινει λαθος στον πινακα γιατι και στην 5d εκδοση εχει τα ιδια
Απάντηση: Οι ρεπρίζ είναι καλές λόγω του αυτόματου κιβωτίου. Πάντα ένα αυτόματο κιβώτιο με kickdown θα έχει καλύτερες ρεπρίζ από ένα χειροκίνητο χωρίς κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο (σε αντίστοιχες ή κοντινές ιπποδυνάμεις).
@ οκ η εξελιξη της τεχνολογίας και η επιπτώσεις της σε εμας τους καταναλωτές και όχι μόνο, είναι αναποφευκτη, όμως για τα που κατευθύνεται και για ποιους συγκεκριμένους λόγους.. έκανα μια ένσταση και με μια μορφή χιουμορ...οκ..ολα αλλάζουν γύρω μας.. ποιος θα περιμενε πριν λίγα χρόνια οι άντρες να φορουσαν σκουλαρίκια και να καμάρωναν που εχουν όλο τους το σωμα αυτά τα τατουαζ ! οκ προχωρούμε εμπρος….