Ακρως οικογενειακή και οικονομική: Η νέα Corolla στην… παραδοσιακά οικογενειακή για την Ελλάδα έκδοση sedan με υβριδική κατανάλωση, κορυφαία άνεση και ευχάριστο οδηγικό προφίλ. Και όχι δεν είναι Πρωταπριλιά.
What is new
- Η sedan Corolla
- Mε διαφορετική σχεδίαση από την 5θυρη
- Υβριδική με 122 ίππους
- «Καίει» 5,0 λτ./100 χλμ
- Στην πόλη ακόμη λιγότερο
- Από 21.340 ευρώ
Το όνομα Corolla επέστρεψε για όλες τις εκδόσεις αμαξώματος του ιαπωνικού μικρομεσαίου (στις δύο γενιές Auris που προηγήθηκαν το θρυλικό όνομα Corolla αφορούσε μόνο τις σεντάν εκδόσεις). Είναι όμως η νέα υβριδική Corolla Sedan των 122 ίππων απλά μια «πράσινη» Corolla με τρίτο πίσω όγκο; Η απάντηση είναι όχι και αυτό φαίνεται με την πρώτη ματιά. Οι σχεδιαστές έδωσαν στην τετράθυρη έκδοση διαφορετική ταυτότητα ξεκινώντας από την σχεδίαση, που ακολουθεί φυσικά τη λογική της νέας γενιάς με ισορροπημένο συνδυασμό ακμών και καμπύλων, αλλά έχει διαφορετικές λεπτομέρειες στο μπροστινό μέρος (φώτα, προφυλακτήρας κτλ.) και φυσικά νέα λογική από τη μεσαία κολώνα και πίσω. Το ευχάριστο είναι πως το τελικό αποτέλεσμα παρά την αύξηση του μήκους κατά 60 χλστ. (4.630 χλστ. στη sedan) κάθε άλλο παρά «παπουδίστικη» και συντηρητική δείχνει η νέα 4θυρη έκδοση της Corolla, με τα σχετικά λογότυπα και το μπλε φόντο στα σήματα Toyota να δίνουν φυσικά το υβριδικό στίγμα.
Από 21.340 ευρώ
Η «βασική» υβριδική έκδοση της Corolla Sean είναι διαθέσιμη από το πακέτο Live και 21.340 ευρώ, ήτοι μόνο 370 ευρώ περισσότερα από την αντίστοιχη υβριδική 5θυρη έκδοση. Από τον εξοπλισμό λείπουν μόνο οι ζάντες αλουμινίου (721 ευρώ) και η οθόνη αφής των 8 ιντσών (η τελευταία προσφέρεται στάνταρ στην αντίστοιχη 5θυρη έκδοση), υπάρχουν όμως στάνταρ στοιχεία όπως ο διζωνικός κλιματισμός, οι ηλεκτρικές ευκολίες, αλλά κυρίως το αναβαθμισμένο πακέτο ασφάλειας Safety Sense της Toyota με νέο σύστημα αυτόνομης πέδησης, προσαρμοζόμενο Cruise Control, σύστημα αποφυγής εκούσιας εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αυτόματους προβολείς, ενημέρωση για τις τυφλές γωνίες του αμαξώματος, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κ.α…
Ανάλογα με την έκδοση προσφέρεται ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων, Head Up Display, σύστημα ειδοποίησης βοήθειας σε περίπτωση κινδύνου, ηχοσύστημα JBL υψηλής πιστότητας, ασύρματη φόρτιση κινητού, πανοραμική οροφή και έξυπνο σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος.
@St τι τρομολαγνεία σας πιάνει με τη νέα τεχνολογία; & γιατι πρέπει να το καμαρώνεις κιολας; Ουτε θα κρατήσω αυτοκίνητο, ουτε θα κοιτάξω πίσω. Μπροστά ακόμη και όποτε μπορώ θα πηγαίνω σε νέα τεχνολογια! Καλή ηταν η παλιά, για την εποχή του 1900. Το 2020 όμως οχι!
δυστυχώς, λιαν συντόμως , τα αυτοκίνητα δεν θα τα οδηγούμε , θα μα ςπηγαινουν μονα τους με την αυτονομη οδηγηση , και θα εχουν και ένα χερι πλαι στο τιμονι που θα μας δινει σφαλιαρα αν βλέπουν πως με τη οδηγηση μας μεγαλώνει η κατανάλωση...Φιλοι μου αγοραστε, κρατήστε, συντηρηστε τα παλια αυτοκίνητα, κοντρα σε ότι μας ισοπεδωενι την ζωή, το παθος για προσιτη οδηγηση οσο και αν πολεματε δεν σβηνει, είναι δυνατο να εχουμε αυτοκίνητα μοντέλα μεχρι το 1990..μεχρι τοτε που ηρθε η αμολυβδη...όλα τα μοντέλα μετα από εκεινη την εποχη ...επαψαν να είναι αυτοκίνητα...αυτοκίνητα που να μπορούμε να τα φτιαχνουμε μονοι μας, τι θα μα ς πειραζε να γινουμε σαν την Κούβα; λιγοτερο κοροδια θα μα ςεπιαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες , οι αντιπροσωπιες οι πετρελαιαδες και το κρατος… και θα απολαμβαναμε και οδηγηση..σιγα την περισσοτερη καταναλωση που ειχαν ..τωρα μας τα παιρνουν αλλιως και πιο πολλά!!!!
Συγνωμη εχω μπερδευτει λετε μετριες επιδόσεις(Όπως ολοι οι διμοσιογραφοι) και στο πινακακη δειχνετε 60-100 σε 6.2 και 80-120 σε 8.2 και στο αντίστοιχο civic με τον πολυ δυνατο 182hp κινητήρα εχετε 6sec και 8sec αντίστοιχα τι ισχυει τελικά? Δεν νομιζω να εχει γινει λαθος στον πινακα γιατι και στην 5d εκδοση εχει τα ιδια
Απάντηση: Οι ρεπρίζ είναι καλές λόγω του αυτόματου κιβωτίου. Πάντα ένα αυτόματο κιβώτιο με kickdown θα έχει καλύτερες ρεπρίζ από ένα χειροκίνητο χωρίς κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο (σε αντίστοιχες ή κοντινές ιπποδυνάμεις).
@ οκ η εξελιξη της τεχνολογίας και η επιπτώσεις της σε εμας τους καταναλωτές και όχι μόνο, είναι αναποφευκτη, όμως για τα που κατευθύνεται και για ποιους συγκεκριμένους λόγους.. έκανα μια ένσταση και με μια μορφή χιουμορ...οκ..ολα αλλάζουν γύρω μας.. ποιος θα περιμενε πριν λίγα χρόνια οι άντρες να φορουσαν σκουλαρίκια και να καμάρωναν που εχουν όλο τους το σωμα αυτά τα τατουαζ ! οκ προχωρούμε εμπρος….
@St τι τρομολαγνεία σας πιάνει με τη νέα τεχνολογία; & γιατι πρέπει να το καμαρώνεις κιολας; Ουτε θα κρατήσω αυτοκίνητο, ουτε θα κοιτάξω πίσω. Μπροστά ακόμη και όποτε μπορώ θα πηγαίνω σε νέα τεχνολογια! Καλή ηταν η παλιά, για την εποχή του 1900. Το 2020 όμως οχι!
Πιστεύω θα μπορούσε το sedan να έχει και έκδοση 1.2. χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις...
δυστυχώς, λιαν συντόμως , τα αυτοκίνητα δεν θα τα οδηγούμε , θα μα ςπηγαινουν μονα τους με την αυτονομη οδηγηση , και θα εχουν και ένα χερι πλαι στο τιμονι που θα μας δινει σφαλιαρα αν βλέπουν πως με τη οδηγηση μας μεγαλώνει η κατανάλωση...Φιλοι μου αγοραστε, κρατήστε, συντηρηστε τα παλια αυτοκίνητα, κοντρα σε ότι μας ισοπεδωενι την ζωή, το παθος για προσιτη οδηγηση οσο και αν πολεματε δεν σβηνει, είναι δυνατο να εχουμε αυτοκίνητα μοντέλα μεχρι το 1990..μεχρι τοτε που ηρθε η αμολυβδη...όλα τα μοντέλα μετα από εκεινη την εποχη ...επαψαν να είναι αυτοκίνητα...αυτοκίνητα που να μπορούμε να τα φτιαχνουμε μονοι μας, τι θα μα ς πειραζε να γινουμε σαν την Κούβα; λιγοτερο κοροδια θα μα ςεπιαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες , οι αντιπροσωπιες οι πετρελαιαδες και το κρατος… και θα απολαμβαναμε και οδηγηση..σιγα την περισσοτερη καταναλωση που ειχαν ..τωρα μας τα παιρνουν αλλιως και πιο πολλά!!!!
Συγνωμη εχω μπερδευτει λετε μετριες επιδόσεις(Όπως ολοι οι διμοσιογραφοι) και στο πινακακη δειχνετε 60-100 σε 6.2 και 80-120 σε 8.2 και στο αντίστοιχο civic με τον πολυ δυνατο 182hp κινητήρα εχετε 6sec και 8sec αντίστοιχα τι ισχυει τελικά? Δεν νομιζω να εχει γινει λαθος στον πινακα γιατι και στην 5d εκδοση εχει τα ιδια
Απάντηση: Οι ρεπρίζ είναι καλές λόγω του αυτόματου κιβωτίου. Πάντα ένα αυτόματο κιβώτιο με kickdown θα έχει καλύτερες ρεπρίζ από ένα χειροκίνητο χωρίς κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο (σε αντίστοιχες ή κοντινές ιπποδυνάμεις).
@ οκ η εξελιξη της τεχνολογίας και η επιπτώσεις της σε εμας τους καταναλωτές και όχι μόνο, είναι αναποφευκτη, όμως για τα που κατευθύνεται και για ποιους συγκεκριμένους λόγους.. έκανα μια ένσταση και με μια μορφή χιουμορ...οκ..ολα αλλάζουν γύρω μας.. ποιος θα περιμενε πριν λίγα χρόνια οι άντρες να φορουσαν σκουλαρίκια και να καμάρωναν που εχουν όλο τους το σωμα αυτά τα τατουαζ ! οκ προχωρούμε εμπρος….