Βασισμένη φυσικά στην ίδια (με την 5θυρη έκδοση) νέα πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota, η υβριδική Corolla Sedan χαρακτηρίζεται από την ευκολία στους χειρισμούς, την ευελιξία ακόμα και μέσα στην πόλη, καθώς και την άνεση. Με πιο μαλακή ρύθμιση στις αναρτήσεις (με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) εξαφανίζει κάθε κακοτεχνία του δρόμου και κυλάει εξαιρετικά με χαμηλό θόρυβο από τους τροχούς και τον αέρα. Το άμεσο και ακριβές τιμόνι σε συνδυασμό με την χαμηλή θέση οδήγησης σε προτρέπουν να ξεφύγεις από τη sedan-οικογενειακή λογική για να διαπιστώσεις πως ακόμη και στην πίεση η συμπεριφορά της είναι απροβλημάτιστη, με απόλυτα προβλέψιμα χαρακτηριστικά και άμεσες αντιδράσεις. Πάντως, η υποστροφή δείχνει να έρχεται λίγο πιο νωρίς σε σχέση με την 5θυρη και η κλίση είναι πιο έντονη, αλλά ποτέ δεν γίνεται απότομη ή ανεξέλεγκτη. Όσο για τα απόλυτα ικανοποιητικά φρένα, όταν συνηθίσεις την ιδιότυπη αίσθηση στην αρχή της διαδρομής, δε θα υπάρχει κανένα πρόβλημα ακόμη και σε σκληρή χρήση. Το ESP δουλεύει όσο διακριτικά χρειάζεται για να διατηρεί την τάξη από τη μια και να μην καταπνίγει την κίνηση από την άλλη και έτσι συνολικά τα παραπάνω 25 κιλά δεν φαίνονται στην πράξη και η ισορροπία μεταξύ άνεσης και σωστής συμπεριφοράς είναι σχεδόν ιδανική.
@St τι τρομολαγνεία σας πιάνει με τη νέα τεχνολογία; & γιατι πρέπει να το καμαρώνεις κιολας; Ουτε θα κρατήσω αυτοκίνητο, ουτε θα κοιτάξω πίσω. Μπροστά ακόμη και όποτε μπορώ θα πηγαίνω σε νέα τεχνολογια! Καλή ηταν η παλιά, για την εποχή του 1900. Το 2020 όμως οχι!
δυστυχώς, λιαν συντόμως , τα αυτοκίνητα δεν θα τα οδηγούμε , θα μα ςπηγαινουν μονα τους με την αυτονομη οδηγηση , και θα εχουν και ένα χερι πλαι στο τιμονι που θα μας δινει σφαλιαρα αν βλέπουν πως με τη οδηγηση μας μεγαλώνει η κατανάλωση...Φιλοι μου αγοραστε, κρατήστε, συντηρηστε τα παλια αυτοκίνητα, κοντρα σε ότι μας ισοπεδωενι την ζωή, το παθος για προσιτη οδηγηση οσο και αν πολεματε δεν σβηνει, είναι δυνατο να εχουμε αυτοκίνητα μοντέλα μεχρι το 1990..μεχρι τοτε που ηρθε η αμολυβδη...όλα τα μοντέλα μετα από εκεινη την εποχη ...επαψαν να είναι αυτοκίνητα...αυτοκίνητα που να μπορούμε να τα φτιαχνουμε μονοι μας, τι θα μα ς πειραζε να γινουμε σαν την Κούβα; λιγοτερο κοροδια θα μα ςεπιαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες , οι αντιπροσωπιες οι πετρελαιαδες και το κρατος… και θα απολαμβαναμε και οδηγηση..σιγα την περισσοτερη καταναλωση που ειχαν ..τωρα μας τα παιρνουν αλλιως και πιο πολλά!!!!
Συγνωμη εχω μπερδευτει λετε μετριες επιδόσεις(Όπως ολοι οι διμοσιογραφοι) και στο πινακακη δειχνετε 60-100 σε 6.2 και 80-120 σε 8.2 και στο αντίστοιχο civic με τον πολυ δυνατο 182hp κινητήρα εχετε 6sec και 8sec αντίστοιχα τι ισχυει τελικά? Δεν νομιζω να εχει γινει λαθος στον πινακα γιατι και στην 5d εκδοση εχει τα ιδια
Απάντηση: Οι ρεπρίζ είναι καλές λόγω του αυτόματου κιβωτίου. Πάντα ένα αυτόματο κιβώτιο με kickdown θα έχει καλύτερες ρεπρίζ από ένα χειροκίνητο χωρίς κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο (σε αντίστοιχες ή κοντινές ιπποδυνάμεις).
@ οκ η εξελιξη της τεχνολογίας και η επιπτώσεις της σε εμας τους καταναλωτές και όχι μόνο, είναι αναποφευκτη, όμως για τα που κατευθύνεται και για ποιους συγκεκριμένους λόγους.. έκανα μια ένσταση και με μια μορφή χιουμορ...οκ..ολα αλλάζουν γύρω μας.. ποιος θα περιμενε πριν λίγα χρόνια οι άντρες να φορουσαν σκουλαρίκια και να καμάρωναν που εχουν όλο τους το σωμα αυτά τα τατουαζ ! οκ προχωρούμε εμπρος….
@St τι τρομολαγνεία σας πιάνει με τη νέα τεχνολογία; & γιατι πρέπει να το καμαρώνεις κιολας; Ουτε θα κρατήσω αυτοκίνητο, ουτε θα κοιτάξω πίσω. Μπροστά ακόμη και όποτε μπορώ θα πηγαίνω σε νέα τεχνολογια! Καλή ηταν η παλιά, για την εποχή του 1900. Το 2020 όμως οχι!
Πιστεύω θα μπορούσε το sedan να έχει και έκδοση 1.2. χωρίς να υστερεί σε επιδόσεις...
δυστυχώς, λιαν συντόμως , τα αυτοκίνητα δεν θα τα οδηγούμε , θα μα ςπηγαινουν μονα τους με την αυτονομη οδηγηση , και θα εχουν και ένα χερι πλαι στο τιμονι που θα μας δινει σφαλιαρα αν βλέπουν πως με τη οδηγηση μας μεγαλώνει η κατανάλωση...Φιλοι μου αγοραστε, κρατήστε, συντηρηστε τα παλια αυτοκίνητα, κοντρα σε ότι μας ισοπεδωενι την ζωή, το παθος για προσιτη οδηγηση οσο και αν πολεματε δεν σβηνει, είναι δυνατο να εχουμε αυτοκίνητα μοντέλα μεχρι το 1990..μεχρι τοτε που ηρθε η αμολυβδη...όλα τα μοντέλα μετα από εκεινη την εποχη ...επαψαν να είναι αυτοκίνητα...αυτοκίνητα που να μπορούμε να τα φτιαχνουμε μονοι μας, τι θα μα ς πειραζε να γινουμε σαν την Κούβα; λιγοτερο κοροδια θα μα ςεπιαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες , οι αντιπροσωπιες οι πετρελαιαδες και το κρατος… και θα απολαμβαναμε και οδηγηση..σιγα την περισσοτερη καταναλωση που ειχαν ..τωρα μας τα παιρνουν αλλιως και πιο πολλά!!!!
Συγνωμη εχω μπερδευτει λετε μετριες επιδόσεις(Όπως ολοι οι διμοσιογραφοι) και στο πινακακη δειχνετε 60-100 σε 6.2 και 80-120 σε 8.2 και στο αντίστοιχο civic με τον πολυ δυνατο 182hp κινητήρα εχετε 6sec και 8sec αντίστοιχα τι ισχυει τελικά? Δεν νομιζω να εχει γινει λαθος στον πινακα γιατι και στην 5d εκδοση εχει τα ιδια
Απάντηση: Οι ρεπρίζ είναι καλές λόγω του αυτόματου κιβωτίου. Πάντα ένα αυτόματο κιβώτιο με kickdown θα έχει καλύτερες ρεπρίζ από ένα χειροκίνητο χωρίς κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο (σε αντίστοιχες ή κοντινές ιπποδυνάμεις).
@ οκ η εξελιξη της τεχνολογίας και η επιπτώσεις της σε εμας τους καταναλωτές και όχι μόνο, είναι αναποφευκτη, όμως για τα που κατευθύνεται και για ποιους συγκεκριμένους λόγους.. έκανα μια ένσταση και με μια μορφή χιουμορ...οκ..ολα αλλάζουν γύρω μας.. ποιος θα περιμενε πριν λίγα χρόνια οι άντρες να φορουσαν σκουλαρίκια και να καμάρωναν που εχουν όλο τους το σωμα αυτά τα τατουαζ ! οκ προχωρούμε εμπρος….