Η Corolla Cross προσφέρεται αποκλειστικά ως full υβριδική λανσάροντας μάλιστα το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα της Toyota. Κάτω από το καπό συναντάμε έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα 152 ίππων που λειτουργεί σε κύκλο ¶τκινσον και ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 112 ίππων για συνδυαστική απόδοση 197 ίππων. Στην τετρακίνητη εκδοχή της δοκιμής, η λειτουργία της τετρακίνησης AWD-i επιτυγχάνεται με ένα επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 41 ίππων, που κινεί τους πίσω τροχούς.
Η Corolla Cross προσφέρεται αποκλειστικά ως full υβριδική λανσάροντας μάλιστα το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα της Toyota. Αποδίδει 197 άλογα και η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν μόλις 5,0 λτ./100 χλμ..
Στην πράξη σίγουρα μας έκαναν αίσθηση οι ζωηρές επιδόσεις (0-100 σε 8,0, 60-100 σε 4,3 δλ και 80-120 σε 5,4 δλ.), η άμεση απόκριση, ο λιγότερος θόρυβος στην πλήρη επιτάχυνση και η πολιτισμένη λειτουργία του συνόλου, ωστόσο αυτό που μας άφησε με το στόμα ανοιχτό ήταν η χαμηλή κατανάλωση. Η διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία έχει βοηθήσει ώστε η μέση κατανάλωση στις μετρήσεις μας να είναι γύρω στα 5,0 λτ./100 χλμ., χωρίς να «σερνόμαστε» και με τακτικές επιλογές της Sport λειτουργίας, που τονίζει τις επιταχύνσεις. Και ναι, αυτή η κατανάλωση είναι χαμηλότερη από την εργοστασιακή υπόσχεση για 5,3 λτ./100 χλμ.. Ειδικά μέσα στην πόλη η κατανάλωση λίγο ανεβαίνει πάνω από τα 4 λτ./100 χλμ. με επιλεγμένη την Eco λειτουργία. Η Toyota Corolla Cross είναι το πιο οικονομικό μοντέλο της κατηγορίας της!