Δοκιμή: Toyota Prius Plug-In | 2λτ. με 223 PS
- Ήταν το 1ο υβριδικό της Toyota πριν 25 χρόνια. Τώρα βγαίνει σε plug-in με 223 άλογα
- Έχει (προαιρετικά) ηλιακά πάνελ που φορτίζουν τη μπαταρία
- Με αεροδυναμική σχεδίαση που γοητεύει και ρίχνει συντελεστή και κατανάλωση
- Στο ταξίδι είναι πιο ήσυχο και από Mercedes C-Class σύμφωνα με τις μετρήσεις μας (67,2 έναντι 68 db)
Αποκλειστικά Plug-in υβριδικό το νέο Toyota Prius
Το αυτοκίνητο σύμβολο της υβριδικής τεχνολογίας της Toyota, μπαίνει μετά από 25 χρόνια στην 5η του γενιά. Το Toyota Prius είναι το μοντέλο που έχει αφήσει ανεξίτηλο το αποτύπωμά του τόσο στην ιστορία της Toyota όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο όταν πρωτοπαρουσιάστηκε τον Δεκέμβριο του 1997, καθώς έχει καθιερωθεί ως το αυτοκίνητο που ανέδειξε την υβριδική τεχνολογία και τα οφέλη της (διαβάστε εδώ τα highlights των προηγούμενων γενιών του). Στη νέα του γενιά θα διατίθεται αποκλειστικά σε Plug-in Hybrid έκδοση στην Ευρώπη με 223 ίππους.
Από 47.670 ευρώ και ηλιακά πάνελ στον προαιρετικό εξοπλισμό
To νέο Prius συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα Plug-in υβριδικό σύνολο σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού Style, Lounge και Lounge Plus με τις τιμές να ξεκινούν στην βασική Style από 47.670 ευρώ (δείτε εδώ αναλυτικά τον εξοπλισμό και την τιμή όλων των εκδόσεων). Το βασικό επίπεδο εξοπλισμού Style είναι πλήρες καθώς περιλαμβάνει στάνταρ 17 ιντσών αεροδυναμικές ζάντες αλουμινίου σε σκούρο γκρι χρώμα, navi, σύστημα οθόνη πολυμέσων 12,3", θερμαινόμενα καθίσματα και φυσικά το υπερπλήρες πακέτο ασφαλείας Toyota Safety Sense.
Αξίζει επίσης να προσθέσουμε πως το Prius είναι διαθέσιμο προαιρετικά με ηλιακό πάνελ οροφής, το οποίο προσφέρει 8-9 επιπλέον χιλιόμετρα αυτονομίας/ημέρα και έχει την δυνατότητα να φορτίσει πλήρως -απευθείας- την μπαταρία, εάν το αυτοκίνητο μείνει παρκαρισμένο στον ήλιο για κάποιες ημέρες. Σε μια χώρα ηλιόλουστη σαν τη δική μας, έχει κάποιο νόημα.
Αεροδυναμική σχεδίαση που γοητεύει
Το νέο Toyota Prius είναι εντυπωσιακό εμφανισιακά. Είναι επιβλητικό και δυναμικό όταν το κοιτάς από μπροστά, έχει ρέουσες γραμμές, αεροδυναμικές γραμμές όταν το βλέπεις από το πλάι (Cd 0,24), και ένα κουπέ τελείωμα στο ανασηκωμένο πίσω μέρος. Και ο δυναμισμός αυτός που θέλησαν να δώσουν οι Ιάπωνες αποτυπώνεται και από την μεταβολή των διαστάσεών του, αφού στην 5η του γενιά είναι πιο κοντό σε ύψος και πιο φαρδύ σε πλάτος με ένα μεγαλύτερο μάλιστα μεταξόνιο, ένεκα της νέας πλατφόρμας (GA-C δεύτερης γενιάς) στην οποία πατά, αλλά και των πάντα αιχμηρών φωτιστικών σωμάτων. Φυσικά πέρα από το αισθητικό κομμάτι, ο χαμηλός συντελεστής αεροδυναμικής, σημαίνει μειωμένη κατανάλωση (διαβάστε πως η αεροδυναμική επηρεάζει την κατανάλωση), αλλά και ποιοτικότερη κύλιση.
Στο ταξίδι είναι πιο ήσυχο και από Mercedes C-Class!
Απόρροια της αεροδυναμικής σχεδίασης και φυσικά της καλής δουλειάς των σχεδιαστών στην ηχομόνωση, είναι τα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, λόγω των μειωμένων αεροδυναμικών θορύβων. Με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, ο θόρυβος στην καμπίνα είναι μόλις 65,2 db (και 67,2 db με 120 χλμ./ώρα). Για να σας δώσουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η plug-in Mercedes C300e έχει 66 και 68 db αντίστοιχα.
Διαβάστε αναλυτικά στις γραμμές που ακολουθούν την δοκιμή του Toyota Prius plug-in.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Ξεχωριστός διάκοσμoς και τεχνολογία, όμως έχει μικρό πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Το πιο εξελιγμένο σύστημα της Toyota, έχει πολύ καλές επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Υψηλά επίπεδα ποιοτικής κύλισης, ασφαλές & αποτελεσματικό |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |