Στο δρόμο το αμάξωμα είναι στιβαρό και άκαμπτο, με συνολικά ανάλαφρο πάτημα και μια ανάρτηση που εξασφαλίζει άνεση, αλλά και αποτελεσματικότητα.
Στο δρόμο: Υψηλά επίπεδα ποιοτικής κύλισης, ασφαλές & αποτελεσματικό
12.643 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2024)
Όπως είχαμε διαπιστώσει από την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του Prius, στο δρόμο το αμάξωμα είναι στιβαρό και άκαμπτο, με συνολικά ανάλαφρο πάτημα. Η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια δουλεύει εξαιρετικά ανάμεσα στο κράτημα και την απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου, παρά τις 19άρες ζάντες, μην επιτρέποντας τους επιβάτες να νιώσουν αναταράξεις.
Το τιμόνι προσφέρει σωστή πληροφόρηση, έχει καλό βάρος και είναι γρήγορο, επιτρέποντας στο Prius να στρίβει αποτελεσματικά και γρήγορα, χωρίς να γίνεται αισθητό το βάρος του αμαξώματος, αλλά και χωρίς να βουίζει αισθητά το κιβώτιο.
Εκεί που βγάζουμε το καπέλο πάντως είναι η ποιότητα κύλισης, όπως αναλύσαμε και στην αρχή του κειμένου, ενώ μέσα στην πόλη το αυτόματο κιβώτιο και η ηλεκτροκίνηση συμβάλουν τα μάλα.
Η γνώμη μας
+ Σχεδίαση, plug-in σύνολο, επιδόσεις, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, τεχνολογία, χώρος για τα πόδια, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 6 χρόνια εγγύηση μηχανικών μερών και 11 υβριδικής μπαταρίας- Χώρος αποσκευών, μικρός OBC, φάρδος πίσω καθίσματος
Το Toyota Prius έχει μια εξαιρετική υλοποίηση plug-in συνόλου και παράλληλα καταφέρνει να ξεχωρίζει λόγω της σχεδίασής του και ξεχωρίζει ποιοτικά. Η τιμή του είναι στο πλαίσια του ανταγωνισμού, αν και πιο πολύ λογικά θα έχει ζήτηση ως leasing.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Toyota Prius Plug-In | 2λτ. με 223 PS |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Ξεχωριστός διάκοσμoς και τεχνολογία, όμως έχει μικρό πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Το πιο εξελιγμένο σύστημα της Toyota, έχει πολύ καλές επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Υψηλά επίπεδα ποιοτικής κύλισης, ασφαλές & αποτελεσματικό |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |