Κινητήρας-Επιδόσεις: All-around σύνολο με οικολογικό χαρακτήρα
Το ήπια υβριδικό σύνολο με το οποίο εξοπλίζεται το μοντέλο της δοκιμής, αποδίδει 110 ίππους με 180 Nm ροπής και στην πράξη καταφέρνει να ικανοποιήσει με τη λειτουργία του και τα χαρακτηριστικά σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Είναι ένα πολιτισμένο σύνολο, που μόνο στα κόκκινα του στροφόμετρου θα αποκαλύψει την τρικύλινδρη φύση του και αρκετά γραμμικό στον τρόπο που απλώνει την ροπή του. Στο σύνολό του θα ανταποκριθεί με άνεση είτε σε συνθήκες πόλης, είτε σε συνθήκες ταξιδιού με τις επιδόσεις του να κρίνονται ικανοποιητικές.
Η εμπλοκή του mild hybrid κυκλώματος είναι εμφανής στην έξτρα δύναμη που δίνει, ειδικά σε χαμηλές στροφές, όπου σε συνδυασμό με το κιβώτιο δεν αφήνουν την υπάρχουσα υστέρηση να γίνει ιδιαίτερα αντιληπτή. Παράλληλα είναι υπεύθυνο για την ενέργεια που χρειάζεται, όταν το Golf μπαίνει σε λειτουργία coasting, σβήνοντας τον κινητήρα (το οποίο γίνεται με την παραμικρή ευκαιρία), πάντα προς όφελος της κατανάλωσης. Η επαναφορά του μοτέρ θα γίνει δύσκολα αντιληπτή με το start/stop να παίρνει εξαιρετικό βαθμό.
Κρυφός πρωταγωνιστής σε όλη τη λειτουργία είναι το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Εστιασμένο προς την οικονομία, γρήγορα και ομαλά σου τοποθετεί τη σχέση που θες για να εκμεταλλευτείς το αποθέματα ροπής των μεσαίων στροφών, ενώ το ίδιο γρήγορα απεμπλέκεται όταν σηκώσεις το πόδι από το γκάζι. Αν θέλετε περισσότερη ζωηράδα πάντως, υπάρχει και η θέση «S» του κιβωτίου ή τα paddles στο τιμόνι.
Όλα τα παραπάνω συνεισφέρουν γενικά στην περιορισμό της κατανάλωσης του μοντέλου με τη μέση τιμή της να είναι στα 6,8 λτ./100 χλμ. και ειδικά σε συνθήκες πόλης, όπου καίει 7,5 λτ./100 χλμ.. Και επειδή μειωμένη κατανάλωση σημαίνει και χαμηλότεροι ρύποι, τα 119 γρ./χλμ. εκπομπών CO2, σας απαλλάσσει από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
Στο δρόμο: Η άνεση στο επίκεντρο
Το νέο Golf σε όλες του τις εκδόσεις έχει ως πρωταρχικό σκοπό να προσφέρει άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις στους επιβαίνοντες. Όπως έχουμε τονίσει και στις υπόλοιπες δοκιμές μας, έτσι και εδώ το Golf εντυπωσιάζει με το πόσο ήσυχη διατηρεί την καμπίνα, απομονώνοντας την από οποιαδήποτε πηγή θορύβου (αέρας, κινητήρας, κύλιση κ.λπ.). Παράλληλα εντυπωσιακός είναι και ο τρόπος που το γερμανικό μοντέλο «ισοπεδώνει» τις κακοτεχνίες και διατηρεί σε υψηλά επίπεδα την ποιότητα κύλισης. Σε συνδυασμό μάλιστα με τα μπόλικα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας, θα λέγαμε πως πετυχαίνει το σκοπό του. Που υστερεί; Αν και απόλυτα ουδέτερο στις αντιδράσεις του και αποτελεσματικό, δεν σου δίνει την αίσθηση του fun, όπως π.χ ένα Focus, ειδικά στις εκδόσεις όπως της δοκιμής μας με ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
Η γνώμη μας
O 1,0 eTSI κινητήρας διαμορφώνει μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις του Golf. Με καλή διαφορά τιμής συγκριτικά με την «απλή» βασική έκδοση, πιο οικονομικό σε κατανάλωση και χωρίς τέλη, δείχνει ικανό να αποτελέσει το βαρύ χαρτί του μοντέλου στη μάχη των πωλήσεων.
+ Αίσθηση στο δρόμο, ποιότητα κατασκευής, τεχνολογία, εξοπλισμός, κατανάλωση εντός πόλης, χώροι, χωρίς τέλη, λειτουργία start/stop - Εξοικείωση με το infotainment, μουντός διάκοσμος
τρέξτε κόσμε, τσ'αμπα πραμα, τρικιλυνδρο με συμβατικες αναρτήσεις και πολλα ηλεκρονικά με ..22 χιλιαρικα..άλλωστε ειναι το πρωτο καλοπουλημενο στην Ευρώπη...300 χιλιαδες εχει πουλησει μεχρι τωρα...τι σοι Ευραι παιοι ε'ιμαστε!