Ο νέος 1.500άρης τούρμπο κινητήρας των 150 ίππων, σε συνδυασμό με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δίνουν στο ανανεωμένο Golf το μπριο και τη σπιρτάδα που χρειαζόταν, διαμορφώνοντας την πιο ολοκληρωμένη και ενδιαφέρουσα συμβατική έκδοση.
Από το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Golf γνωρίζαμε πως η γερμανική φίρμα θα τοποθετούσε στο μικρομεσαίο της μοντέλο το νέο 1.500άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT, αντικαθιστώντας έτσι τον 1,4 TSI ACT. Πράγματι λίγους μήνες μετά, το Golf πλέον είναι διαθέσιμο και με αυτό το μηχανικό σύνολο και στις παρακάτω γραμμές θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή μας. Πριν φτάσουμε εκεί όμως αξίζει να αναφέρουμε πως οι αλλαγές, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις που έχουμε δοκιμάσει (1,6 TDI 115 PS και 1,0 TSI 110 PS), δεν αφορούν μόνο στον κινητήρα, καθώς και στο σύστημα ανάρτησης, αφού στο Golf 1,5 TSI στην πίσω διάταξη θα συναντήσουμε πολλαπλούς συνδέσμους, και όχι ημιάκαμπτο άξονα. Γενικότερα θα λέγαμε πως οι αλλαγές ευνοούν το συγκεκριμένο μοντέλο, καθιστώντας το οδηγικά το πιο ενδιαφέρον από την υπόλοιπη γκάμα των εκδόσεων.
Από 24.900 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι διαθέσιμη στο εξοπλιστικό επίπεδο Generation, την τρίτη πιο πλούσια κατά σειρά, από τις 4 που προσφέρεται το γερμανικό μοντέλο και με τιμή από 24.900 ευρώ, πολύ κοντά δηλαδή στο προ-ανανέωσης μοντέλο, ωστόσο εξακολουθεί να τοποθετηθεί το γερμανικό μοντέλο στο άνω άκρο της λίστας με τους ανταγωνιστές του. Αυτό βέβαια δεν αλλάζει το γεγονός πως πρόκειται για μια υπερπλήρη έκδοση, με όλα τα νέα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει η VW, όπως 7 αερόσακους, adaptive cruise control, σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, Infotainment Composition Media με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό καθώς και ζάντες αλουμινίου.
25000χιλ ευρω για ενα αυτοκινητο του 2018 που εχει εμαφανιση 2008 και πιο πισω για εσωτερικο που οι γραμμες του ειναι και αυτες 2008 και πιο πισω (αν εξαιρεσεις την οθονη)..η ποιοτητα ειναι καλη οσο του ανταγωνισμου στα 3-4000 χιλ πιο κατω(οποιος μπαινει σε πολλα αυτοκινητα θα το βλεπει)..Η VW νομιζει οτι πουλαει το σημα της ακομα...
Ενα πολύ καλό πακέτο που δεν του λείπει ουσιαστικά τίποτα, επιτέλους και με τη σωστή ανάρτηση που το μεταμορφώνει Ποιότητα στην κορυφή, επιδόσεις και φυσικά το όνομα που κουβαλάει και είναι πάντα το μέτρο συγκρισης στην κατηγορία.
Σε τιμή και aftersales θα μπορούσε να είναι καλύτερο γιατί η αλήθεια είναι πως 25000 ειναι πολλά.Για αξιοπιστία μην αρχίσετε τα γνωστά κουραστικά,το μοτέρ ειναι τελείως καινούργιο.
οδηγηστε το κ μετα κρινετε...κορυφαια οδηγικη αισθηση κ ποιοτητα υλικων...αν μαλιστα μιλησουμε για ελλαδα ο χιλιαρης στα 17 500 ειναι η πιο vfm επιλογη στην κατηγορια για εμενα
Ευτυχώς το κατάλαβαν και επανέφεραν την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Όσο για τα αρνητικά σχόλια, υπάρχουν, όσο κι αν δε σας αρέσει, καταναλωτές που επιμένουν στο κλασικό σχεδιασμό του golf, φτερά, γωνίες, καμπύλες, εξάρσεις άλλων μοντέλων απλά τους αφήνουν αδιάφορους. Όσο και να κράζετε λοιπόν κάποιοι εμπαθείς, θα πουλήσει σα ζεστό ψωμί.
Αχαρο και ατολμο σχεδιαστικα. Καθολου οικονομικο για τα αλογα που εχει και ειναι ισως το πιο ουδετερο οδηγικα της κατηγοριας με διαφορα κιολας απο τα τοπ! Το εσωτερικο που σας το πλασαρουν για premium και νομιζετε οτι περνετε Αudi σας εχω νεα! Δεν ειναι!!
Ειπαν για ακριβο οι κραχτες και μετα ειδαν την τιμη σε αντιστοιχο εξοπλιστικο επιπεδο και κινητηρα για το νεο civic(μην πουμε για την αναμονη και την εξυπυρετηση της γνωστης αντιπροσωπειας που σφαζει το αμαξι κυριολεκτικα),κι επεσαν για υπνο.Ελεος.
Καπου εκει στο βαθος το καινουργιο Civic γελαει με το εξοπλιστικο επιπεδο, τις επιδοσεις/καταναλωση, τα κρατηματα και την sport συμπεριφορα στον δρομο, την διαρκεια εγγυησης σε ολους τους τομεις και την πρωτοτυπη εμφανιση του Golf.
Καλα ειστε νουμερα εκει στην vw?Τι τιμή ειναι αυτη?Μονο λοβοτομιμενος πρεπει να ειναι καποιος για να δωσει 25000 γι αυτη την εκδοση του Golf.Μα ειμαστε σοβαροι?Με 25500 αγοραζεις BMW SERIE1 με τα 136 αλογα και με αλαφρως καλυτερες επιδοσεις.Εχουν χασει το μέτρο στην VW και τιμολογουν λες και ειναι BMW-MERCEDES.Οσα κορο'ι'δα προσελθεται λοιπον.Παιδια τιμολογηστε το στα 300.000 τι να σας πει και η Ferrari στην συγκριση παλι το Golf θα μας πουνε οτι ειναι καλυτερο.Γελαει ο κόσμος(που διαθετει λιγο μυαλο)
25000χιλ ευρω για ενα αυτοκινητο του 2018 που εχει εμαφανιση 2008 και πιο πισω για εσωτερικο που οι γραμμες του ειναι και αυτες 2008 και πιο πισω (αν εξαιρεσεις την οθονη)..η ποιοτητα ειναι καλη οσο του ανταγωνισμου στα 3-4000 χιλ πιο κατω(οποιος μπαινει σε πολλα αυτοκινητα θα το βλεπει)..Η VW νομιζει οτι πουλαει το σημα της ακομα...
Ενα πολύ καλό πακέτο που δεν του λείπει ουσιαστικά τίποτα, επιτέλους και με τη σωστή ανάρτηση που το μεταμορφώνει Ποιότητα στην κορυφή, επιδόσεις και φυσικά το όνομα που κουβαλάει και είναι πάντα το μέτρο συγκρισης στην κατηγορία. Σε τιμή και aftersales θα μπορούσε να είναι καλύτερο γιατί η αλήθεια είναι πως 25000 ειναι πολλά.Για αξιοπιστία μην αρχίσετε τα γνωστά κουραστικά,το μοτέρ ειναι τελείως καινούργιο.
οδηγηστε το κ μετα κρινετε...κορυφαια οδηγικη αισθηση κ ποιοτητα υλικων...αν μαλιστα μιλησουμε για ελλαδα ο χιλιαρης στα 17 500 ειναι η πιο vfm επιλογη στην κατηγορια για εμενα
Ευτυχώς το κατάλαβαν και επανέφεραν την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Όσο για τα αρνητικά σχόλια, υπάρχουν, όσο κι αν δε σας αρέσει, καταναλωτές που επιμένουν στο κλασικό σχεδιασμό του golf, φτερά, γωνίες, καμπύλες, εξάρσεις άλλων μοντέλων απλά τους αφήνουν αδιάφορους. Όσο και να κράζετε λοιπόν κάποιοι εμπαθείς, θα πουλήσει σα ζεστό ψωμί.
Αχαρο και ατολμο σχεδιαστικα. Καθολου οικονομικο για τα αλογα που εχει και ειναι ισως το πιο ουδετερο οδηγικα της κατηγοριας με διαφορα κιολας απο τα τοπ! Το εσωτερικο που σας το πλασαρουν για premium και νομιζετε οτι περνετε Αudi σας εχω νεα! Δεν ειναι!!
Ειπαν για ακριβο οι κραχτες και μετα ειδαν την τιμη σε αντιστοιχο εξοπλιστικο επιπεδο και κινητηρα για το νεο civic(μην πουμε για την αναμονη και την εξυπυρετηση της γνωστης αντιπροσωπειας που σφαζει το αμαξι κυριολεκτικα),κι επεσαν για υπνο.Ελεος.
Το αν ειναι ομορφο η οχι ειναι κατι υποκειμενικο.Η αξιοπιστια του θα φανει με την παροδο του χρονου αλλα ρε παιδια τα 25000€ μηπως ειναι πολλα;
Καπου εκει στο βαθος το καινουργιο Civic γελαει με το εξοπλιστικο επιπεδο, τις επιδοσεις/καταναλωση, τα κρατηματα και την sport συμπεριφορα στον δρομο, την διαρκεια εγγυησης σε ολους τους τομεις και την πρωτοτυπη εμφανιση του Golf.
Καλα ειστε νουμερα εκει στην vw?Τι τιμή ειναι αυτη?Μονο λοβοτομιμενος πρεπει να ειναι καποιος για να δωσει 25000 γι αυτη την εκδοση του Golf.Μα ειμαστε σοβαροι?Με 25500 αγοραζεις BMW SERIE1 με τα 136 αλογα και με αλαφρως καλυτερες επιδοσεις.Εχουν χασει το μέτρο στην VW και τιμολογουν λες και ειναι BMW-MERCEDES.Οσα κορο'ι'δα προσελθεται λοιπον.Παιδια τιμολογηστε το στα 300.000 τι να σας πει και η Ferrari στην συγκριση παλι το Golf θα μας πουνε οτι ειναι καλυτερο.Γελαει ο κόσμος(που διαθετει λιγο μυαλο)
Προτιμώ το opel astra dynamic 1.4 lt 150 υπερπλήρες και τιμή μέσω προσφοράς 19.000
@stelios Ενδεχομενως να ειναι,κι εγω θα το εψαχνα πολυ αν κοιτουσα σε αυτη τη κατηγορια.Ειναι πληρες απο εξοπλισμο ομως.
η εκδοση με τον 1000 αρι κινητηρα έχει ανεξαρτητη πίσω ανάρτηση;