Στο εσωτερικό του Golf της δοκιμής δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις συγκριτικά με τα όσα είχαμε δει από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας που δοκιμάσαμε. Έτσι η δομή και ο διάκοσμος της καμπίνας είναι ίδια με την στιβαρότητα, το λιτό ύφος και την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής να είναι τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν.
Το μαλακό και ποιοτικό πλαστικό είναι το κυρίαρχο υλικό στην καμπίνα, με την συναρμογή και το φινίρισμα να είναι στο γνωστό υψηλό επίπεδο που μας έχει συνηθίσει η φίρμα.
Η έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών της έκδοσης Generation ενισχύει τη high-tech εικόνα του, ενώ παράλληλα αυξάνει και τα επίπεδα της εργονομίας.
25000χιλ ευρω για ενα αυτοκινητο του 2018 που εχει εμαφανιση 2008 και πιο πισω για εσωτερικο που οι γραμμες του ειναι και αυτες 2008 και πιο πισω (αν εξαιρεσεις την οθονη)..η ποιοτητα ειναι καλη οσο του ανταγωνισμου στα 3-4000 χιλ πιο κατω(οποιος μπαινει σε πολλα αυτοκινητα θα το βλεπει)..Η VW νομιζει οτι πουλαει το σημα της ακομα...
Ενα πολύ καλό πακέτο που δεν του λείπει ουσιαστικά τίποτα, επιτέλους και με τη σωστή ανάρτηση που το μεταμορφώνει Ποιότητα στην κορυφή, επιδόσεις και φυσικά το όνομα που κουβαλάει και είναι πάντα το μέτρο συγκρισης στην κατηγορία.
Σε τιμή και aftersales θα μπορούσε να είναι καλύτερο γιατί η αλήθεια είναι πως 25000 ειναι πολλά.Για αξιοπιστία μην αρχίσετε τα γνωστά κουραστικά,το μοτέρ ειναι τελείως καινούργιο.
οδηγηστε το κ μετα κρινετε...κορυφαια οδηγικη αισθηση κ ποιοτητα υλικων...αν μαλιστα μιλησουμε για ελλαδα ο χιλιαρης στα 17 500 ειναι η πιο vfm επιλογη στην κατηγορια για εμενα
Ευτυχώς το κατάλαβαν και επανέφεραν την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Όσο για τα αρνητικά σχόλια, υπάρχουν, όσο κι αν δε σας αρέσει, καταναλωτές που επιμένουν στο κλασικό σχεδιασμό του golf, φτερά, γωνίες, καμπύλες, εξάρσεις άλλων μοντέλων απλά τους αφήνουν αδιάφορους. Όσο και να κράζετε λοιπόν κάποιοι εμπαθείς, θα πουλήσει σα ζεστό ψωμί.
Αχαρο και ατολμο σχεδιαστικα. Καθολου οικονομικο για τα αλογα που εχει και ειναι ισως το πιο ουδετερο οδηγικα της κατηγοριας με διαφορα κιολας απο τα τοπ! Το εσωτερικο που σας το πλασαρουν για premium και νομιζετε οτι περνετε Αudi σας εχω νεα! Δεν ειναι!!
Ειπαν για ακριβο οι κραχτες και μετα ειδαν την τιμη σε αντιστοιχο εξοπλιστικο επιπεδο και κινητηρα για το νεο civic(μην πουμε για την αναμονη και την εξυπυρετηση της γνωστης αντιπροσωπειας που σφαζει το αμαξι κυριολεκτικα),κι επεσαν για υπνο.Ελεος.
Καπου εκει στο βαθος το καινουργιο Civic γελαει με το εξοπλιστικο επιπεδο, τις επιδοσεις/καταναλωση, τα κρατηματα και την sport συμπεριφορα στον δρομο, την διαρκεια εγγυησης σε ολους τους τομεις και την πρωτοτυπη εμφανιση του Golf.
Καλα ειστε νουμερα εκει στην vw?Τι τιμή ειναι αυτη?Μονο λοβοτομιμενος πρεπει να ειναι καποιος για να δωσει 25000 γι αυτη την εκδοση του Golf.Μα ειμαστε σοβαροι?Με 25500 αγοραζεις BMW SERIE1 με τα 136 αλογα και με αλαφρως καλυτερες επιδοσεις.Εχουν χασει το μέτρο στην VW και τιμολογουν λες και ειναι BMW-MERCEDES.Οσα κορο'ι'δα προσελθεται λοιπον.Παιδια τιμολογηστε το στα 300.000 τι να σας πει και η Ferrari στην συγκριση παλι το Golf θα μας πουνε οτι ειναι καλυτερο.Γελαει ο κόσμος(που διαθετει λιγο μυαλο)
25000χιλ ευρω για ενα αυτοκινητο του 2018 που εχει εμαφανιση 2008 και πιο πισω για εσωτερικο που οι γραμμες του ειναι και αυτες 2008 και πιο πισω (αν εξαιρεσεις την οθονη)..η ποιοτητα ειναι καλη οσο του ανταγωνισμου στα 3-4000 χιλ πιο κατω(οποιος μπαινει σε πολλα αυτοκινητα θα το βλεπει)..Η VW νομιζει οτι πουλαει το σημα της ακομα...
Ενα πολύ καλό πακέτο που δεν του λείπει ουσιαστικά τίποτα, επιτέλους και με τη σωστή ανάρτηση που το μεταμορφώνει Ποιότητα στην κορυφή, επιδόσεις και φυσικά το όνομα που κουβαλάει και είναι πάντα το μέτρο συγκρισης στην κατηγορία. Σε τιμή και aftersales θα μπορούσε να είναι καλύτερο γιατί η αλήθεια είναι πως 25000 ειναι πολλά.Για αξιοπιστία μην αρχίσετε τα γνωστά κουραστικά,το μοτέρ ειναι τελείως καινούργιο.
οδηγηστε το κ μετα κρινετε...κορυφαια οδηγικη αισθηση κ ποιοτητα υλικων...αν μαλιστα μιλησουμε για ελλαδα ο χιλιαρης στα 17 500 ειναι η πιο vfm επιλογη στην κατηγορια για εμενα
Ευτυχώς το κατάλαβαν και επανέφεραν την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Όσο για τα αρνητικά σχόλια, υπάρχουν, όσο κι αν δε σας αρέσει, καταναλωτές που επιμένουν στο κλασικό σχεδιασμό του golf, φτερά, γωνίες, καμπύλες, εξάρσεις άλλων μοντέλων απλά τους αφήνουν αδιάφορους. Όσο και να κράζετε λοιπόν κάποιοι εμπαθείς, θα πουλήσει σα ζεστό ψωμί.
Αχαρο και ατολμο σχεδιαστικα. Καθολου οικονομικο για τα αλογα που εχει και ειναι ισως το πιο ουδετερο οδηγικα της κατηγοριας με διαφορα κιολας απο τα τοπ! Το εσωτερικο που σας το πλασαρουν για premium και νομιζετε οτι περνετε Αudi σας εχω νεα! Δεν ειναι!!
Ειπαν για ακριβο οι κραχτες και μετα ειδαν την τιμη σε αντιστοιχο εξοπλιστικο επιπεδο και κινητηρα για το νεο civic(μην πουμε για την αναμονη και την εξυπυρετηση της γνωστης αντιπροσωπειας που σφαζει το αμαξι κυριολεκτικα),κι επεσαν για υπνο.Ελεος.
Το αν ειναι ομορφο η οχι ειναι κατι υποκειμενικο.Η αξιοπιστια του θα φανει με την παροδο του χρονου αλλα ρε παιδια τα 25000€ μηπως ειναι πολλα;
Καπου εκει στο βαθος το καινουργιο Civic γελαει με το εξοπλιστικο επιπεδο, τις επιδοσεις/καταναλωση, τα κρατηματα και την sport συμπεριφορα στον δρομο, την διαρκεια εγγυησης σε ολους τους τομεις και την πρωτοτυπη εμφανιση του Golf.
Καλα ειστε νουμερα εκει στην vw?Τι τιμή ειναι αυτη?Μονο λοβοτομιμενος πρεπει να ειναι καποιος για να δωσει 25000 γι αυτη την εκδοση του Golf.Μα ειμαστε σοβαροι?Με 25500 αγοραζεις BMW SERIE1 με τα 136 αλογα και με αλαφρως καλυτερες επιδοσεις.Εχουν χασει το μέτρο στην VW και τιμολογουν λες και ειναι BMW-MERCEDES.Οσα κορο'ι'δα προσελθεται λοιπον.Παιδια τιμολογηστε το στα 300.000 τι να σας πει και η Ferrari στην συγκριση παλι το Golf θα μας πουνε οτι ειναι καλυτερο.Γελαει ο κόσμος(που διαθετει λιγο μυαλο)
Προτιμώ το opel astra dynamic 1.4 lt 150 υπερπλήρες και τιμή μέσω προσφοράς 19.000
@stelios Ενδεχομενως να ειναι,κι εγω θα το εψαχνα πολυ αν κοιτουσα σε αυτη τη κατηγορια.Ειναι πληρες απο εξοπλισμο ομως.
η εκδοση με τον 1000 αρι κινητηρα έχει ανεξαρτητη πίσω ανάρτηση;