Τα 15 παραπάνω άλογα φαίνονται αμέσως όταν οδηγείς το ανανεωμένο Golf GTI Performance, με τις επιδόσεις να έχουν τονιστεί κατάλληλα. Δε θα λέγαμε το ίδιο και για τον ήχο πάντως, που περιέργως δεν είναι ανάλογα διεγερτικός… Από εκεί και πέρα, μπορεί στην εκκίνηση το αντισπίν να δουλεύει υπερωρίες, αλλά σε τελική ανάλυση η δύναμη περνάει στο δρόμο. Βέβαια σε γλιστερό οδόστρωμα και σε κλειστές στροφές υπάρχει έντονη διάθεση για υποστροφή ισχύος, ωστόσο το, διακριτικό ομολογουμένως, μπλοκέ διαφορικό σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά κάνουν όλη τη βρώμικη δουλειά. Από την άλλη, η ανάρτηση κάνει τα μαγικά της και έτσι χωρίς θυσίες σε άνεση και ποιότητα κύλισης, στοιχείο που θα εκτιμηθεί στην καθημερινότητα, η κλίση στις στροφές είναι περιορισμένη, το σωστό σε ακρίβεια και αίσθηση, καλοζυγισμένο τιμόνι μεταβλητού βήματος (2,1 στροφές από άκρη σε άκρη) σε πάει ακριβώς όπου σημαδεύει.
Θα θέλαμε το σύστημα παραμετροποίησης να επεμβαίνει και στις αναρτήσεις εκτός από το τρίο κινητήρας-κιβώτιο-τιμόνι, αλλά η σχέση κρατήματος-άνεσης είναι κοντά στο ιδανικό με δεδομένη και την στάνταρ παρουσία ελαστικών 225/40 R18. Χωρίς όμως αμφιβολία το μεγάλο ατού είναι η ευκολία χρήσης και καθόλου αγχωτική δυνατότητα να πας αέρα-πατέρα ακόμη και με το… ένα χέρι. Οι πιο hard core θα ζητήσουν περισσότερη «κοψιά» από το σύνολο, η πλειονότητα όμως των οδηγών θα λατρέψουν την ευκολία με την οποία το Golf GTI Performance κινείται με πολύ υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες. Κανένα παράπονο από τα φρένα, που στέκονται απόλυτα στο ύψος των περιστάσεων διατηρώντας την αποτελεσματικότητά τους ακόμη και μετά από σκληρή χρήση.
Σε αυτα τα λεφτα και σε αυτη την κατηγορια θα πηγαινα στην βασιλισσα και συναμα πριγκιπισσα Alfa Romeo Giulietta Veloce 1750..και 1800cc και το απολυτο τιμονι οταν θες να παιξεις στο δρομο..τωρα αν ηθελα σονη και καλα να πληρωνω τελη για διλυτρο θα πηγαινα προς RENAULT MEGANE..
Μετά το seat leon cupra είναι το καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτά τα χρήματα. Είναι μόλις 0.3sec πιο αργό από το honda civic type r των 320 ίππων στο 0-100 παρότι έχει 75 ίππους λιγότερους είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία με πλήρη γκάμα κινητήρων και παραλλαγές ιπποδύναμης ακόμα και στη GTI εκδοχή του
Σε αυτα τα λεφτα και σε αυτη την κατηγορια θα πηγαινα στην βασιλισσα και συναμα πριγκιπισσα Alfa Romeo Giulietta Veloce 1750..και 1800cc και το απολυτο τιμονι οταν θες να παιξεις στο δρομο..τωρα αν ηθελα σονη και καλα να πληρωνω τελη για διλυτρο θα πηγαινα προς RENAULT MEGANE..
Μετά το seat leon cupra είναι το καλύτερο αυτοκίνητο σε αυτά τα χρήματα. Είναι μόλις 0.3sec πιο αργό από το honda civic type r των 320 ίππων στο 0-100 παρότι έχει 75 ίππους λιγότερους είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία με πλήρη γκάμα κινητήρων και παραλλαγές ιπποδύναμης ακόμα και στη GTI εκδοχή του
Το καλύτερο αυτοκίνητο για να κινηθεί γρήγορα και ο μη γρήγορος οδηγός...
Γιατί αυτή η επιλογή με το Dsg 7 ξηρου τύπου για την VW. Σαφώς οτι χειροτερο σε σχεση με το πιο αξιόπιστο 6αρι...
Τυπικό golf... με τα υπερ και τα κατά του... περί ορέξεως...