
Έχει τον νέο ηλεκτροκινητήρα της Volkswagen και από 204 έφτασε στα 286 άλογα.
Αύξησε την αυτονομία του σχεδόν 10% πλησιάζοντας πλέον τα 450 χλμ. (από 400) με μια φόρτιση.
Αναβαθμισμένο το σύστημα infotainment, ακόμα όμως δεν είναι άριστο.
autotriti team
Έχει τον νέο ηλεκτροκινητήρα της Volkswagen και από 204 έφτασε στα 286 άλογα
Το αναβαθμισμένο ID.4 «φοράει» το νέο APP 550 ηλεκτροκινητήρα της VW που αποδίδει 286 άλογα με την εξαιρετική ροπή των 545 Nm, δηλαδή μιλάμε για +82 άλογα, αλλά και για +235 Nm ροπής, οπότε αναμενόμενα οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί αισθητά. Ενδεικτικά, οι μετρήσεις έδειξαν 0-100 σε 6,4 δλ. από 8,4 δλ. που είχε καταφέρει το ID.4 των 204 ίππων. Σημαντική βελτίωση λοιπόν.
Αύξησε την αυτονομία του σχεδόν 10% πλησιάζοντας πλέον τα 450 χλμ. (από 400) με μια φόρτιση
Η μπαταρία ωστόσο δεν απέκτησε μεγαλύτερη χωρητικότητα, διατηρώντας τις 77 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας (82 kWh ονομαστικής), αλλά η καλύτερη διαχείρισή της και το πιο αποδοτικό σύστημα ηλεκτροκίνησης μείωσαν την κατανάλωση και αύξησαν τη μέγιστη αυτονομία. Σύμφωνα με τις μετρήσεις η πραγματική μέση κατανάλωση ενέργειας που είδαμε ήταν 18 kWh/100 χλμ. (από τις 19,5 kWh/100 χλμ.), στοιχείο που δείχνει πως πλέον το ID.4 μπορεί να κάνει περί τα 450 χλμ. με μια φόρτιση (από 390 χλμ.).
Αναβαθμισμένο σύστημα infotainment, ακόμα όμως δεν είναι άριστο
Στην καμπίνα του VW ID.4 υπάρχει πλέον το αναβαθμισμένο Digital Cockpit με κεντρική οθόνη αφής 12,9 ιντσών και καλύτερα γραφικά. Ωστόσο, ακόμα χρήζει βελτίωσης στο χειρισμό του, ενώ διατηρήθηκε το εργονομικό «φάουλ» με τους δύο και όχι 4 διακόπτες για εμπρός και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα. Φυσικά το πλεονέκτημα της ευρύχωρης καμπίνας και του μεγάλου χώρου αποσκευών (543 λτ.) δεν έχει αλλάξει.
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του αναβαθμισμένου VW ID.4 με τα 286 ηλεκτρικά άλογα.
H ηλεκτροκίνηση εξελίσσεται και οι κατασκευαστές βελτιώνουν συνεχώς τα μοντέλα τους που θέλουν να αντικαταστήσουν τα θερμικά βενζίνης και diesel. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με το VW ID.4, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της γερμανικής φίρμας, το οποίο μεταξύ άλλων μας συστήθηκε στην πισωκίνητη εκδοχή του με 204 άλογα.
Το ID.4 που μπορείς να αγοράσεις σήμερα όμως αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με νέο ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων και αποδοτικότερο σύστημα ηλεκτροκίνησης, διατηρώντας μάλιστα την ίδια τιμή: Xωρίς την κρατική επιδότηση, το αναβαθμισμένο VW ID.4 Pro κοστίζει σήμερα 46.500 ευρώ, όταν τη μέρα της δοκιμής της έκδοσης με τα 204 άλογα είχε 46.800 ευρώ (εξοπλιστικό πακέτο τότε 1st Edition). Πάντως για 1.000 ευρώ παραπάνω η έκδοση Pro More αξίζει μιας και μεταξύ άλλων προσφέρει ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, προβολείς IQ.LIGHT LED Matrix, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο παρκάρισμα και ηλεκτρική λειτουργία της πόρτας στο χώρο αποσκευών.
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Αυτονομία: Πλέον επιταχύνει σαν GTi και «βγάζει» 450 χλμ. με μια φόρτιση |
Σελίδα 3 | Eσωτερικό-Χώροι: Ψηφιακή αναβάθμιση, παρέμεινε στιβαρό και ευρύχωρο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Εύχρηστο, ευέλικτο και με ακόμα καλύτερη ανάρτηση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |