ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Eσωτερικό-Χώροι: Ψηφιακή αναβάθμιση, παρέμεινε στιβαρό και ευρύχωρο

1.037 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2025)
Στην καμπίνα του ID.4 συναντάμε το αναβαθμισμένο Digital Cockpit με κεντρική οθόνη αφής 12,9 ιντσών, υπάρχει όμως ακόμα περιθώριο για βελτίωση.
4 Φωτογραφίες »

Στην καμπίνα του ID.4 συναντάμε το αναβαθμισμένο Digital Cockpit με κεντρική οθόνη αφής 12,9 ιντσών, υπάρχει όμως ακόμα περιθώριο για βελτίωση.

Στην καμπίνα του ID.4 υπάρχει πλέον το αναβαθμισμένο Digital Cockpit με κεντρική οθόνη αφής 12,9 ιντσών και καλύτερα γραφικά, η επιφάνεια αφής στο ταμπλό που χειρίζεται τον κλιματισμό έγινε φωτιζόμενη ενώ ο μοχλοδιακόπτης για την επιλογή κίνησης πλέον είναι πίσω από το τιμόνι και όχι δίπλα στον πίνακα οργάνων.


Τα καθίσματα δεν κουράζουν με αυτό του οδηγού να έχει αισθητήρα για πραγματική εκκίνηση-παύση χωρίς κλειδί.
4 Φωτογραφίες »

Τα καθίσματα δεν κουράζουν με αυτό του οδηγού να έχει αισθητήρα για πραγματική εκκίνηση-παύση χωρίς κλειδί.


Λίγο πιο εύχρηστο πλέον το interface του infotainment, με την στιβαρότητα και το φινίρισμα της καμπίνας να ικανοποιούν απόλυτα. Κρίμα όμως που διατηρήθηκε η επιλογή για μόνο δύο διακόπτες για τον χειρισμό των εμπρός και πίσω παράθυρων με τη σχετική εναλλαγή να απαιτεί πάτημα ενός διακόπτη αφής με μικρή επιφάνεια που πολλές φορές γίνεται ακούσια και στο τέλος άλλο παράθυρο θες και άλλο ανοίγεις. Είναι κάτι δύσχρηστο για τον χρήστη, η VW πρέπει να κάνει κάτι σύντομα και να το αλλάξει.

Χωροταξικά επίσης δεν έχει αλλάξει κάτι και έτσι το ID.4 παραμένει ικανό για την φιλοξενία 5 ενηλίκων με αυτοκρατορική άνεση (βοηθά και το εντελώς επίπεδο πάτωμα). Μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών (543 λίτρα) με το κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, ενώ υπάρχει διπλός πάτος για την αποθήκευση του φορτιστή και των καλωδίων.

Σελίδα 1Δοκιμή: VW ID.4 με 286 PS | Πάει πιο μακριά και πιο γρήγορα
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Πλέον επιταχύνει σαν GTi και «βγάζει» 450 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: Ψηφιακή αναβάθμιση, παρέμεινε στιβαρό και ευρύχωρο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Εύχρηστο, ευέλικτο και με ακόμα καλύτερη ανάρτηση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
JAECOO