
Παρά τη αισθητή αύξηση της απόδοσης, χρειάζεται να προσπαθήσεις επί τούτου για να ταράξεις την ουδετερότητα, την ισορροπία και το χαμηλό κέντρο βάρος του συνόλου νιώθοντας τελικά την εμπλοκή της μεγάλης μάζας μόνο σε πολύ κλειστές και γλιστερές στροφές.
Το ID.4 παρέμεινε εξαιρετικά εύχρηστο, αλλά και ευέλικτο στην καθημερινότητα, χάρη στον μικρό κύκλο στροφής (10,3 μ.), αλλά και στο ότι υπάρχει αισθητήρας στο κάθισμα του οδηγού και μόλις κάτσεις είναι έτοιμο για εκκίνηση, ενώ όταν βγαίνεις σβήνει μόνο του. Από εκεί και πέρα, η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, η ανάλογη τοποθέτηση του κινητήρα και η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) βοηθούν και την καλή εικόνα του ID.4 σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.

Τα αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ εξασφαλίζουν μια ακόμη πιο «ψαγμένη» ισορροπία ανάμεσα στην άνεση/ποιοτική κύλιση και στο σωστό έλεγχο του αμαξώματος και στο κράτημα.
Στην πράξη αυτό φαίνεται με ακόμη πιο «ψαγμένη» ισορροπία ανάμεσα στην άνεση/ποιοτική κύλιση και στο σωστό έλεγχο του αμαξώματος και στο κράτημα. Σε συνδυασμό με την ακρίβεια του τιμονιού και την ακαμψία του πλαισίου τοποθετείς το εμπρός μέρος αυτοκινήτου στην επιθυμητή γραμμή, μικρή κλίση και εξαιρετική πρόσφυση. Παρά τη αισθητή αύξηση της απόδοσης, χρειάζεται να προσπαθήσεις επί τούτου για να ταράξεις την ουδετερότητα, την ισορροπία και το χαμηλό κέντρο βάρος του συνόλου νιώθοντας τελικά την εμπλοκή της μεγάλης μάζας μόνο σε πολύ κλειστές και γλιστερές στροφές. Όμως, η τάση για υποστροφή, που ευνοείται και από τα στενότερα εμπρός ελαστικά (235/55 R19 με τα πίσω να είναι 255/50 R19) είναι απόλυτα ελεγχόμενη και αρκεί να εκμεταλλευτείς την άμεση ανταπόκριση του κινητήρα για να πλασάρεις το πίσω μέρος και να επαναφέρεις την ουδετερότητα. Αν δε σε έχουν προλάβει τα ηλεκτρονικά, που είναι σε ετοιμότητα.
Δυναμικά το ID.4 προσφέρει πολλά περισσότερα από ό,τι θα ζητήσει το σύνολο των αγοραστών του, όντας πάντα σταθερό στον ανοιχτό δρόμο, με χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο και «δυνατή» αυτονομία (οι μετρήσεις μας έδειξαν πως βγάζει 395 χλμ. με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα). Κανένα παράπονο και από τα φρένα, που παρά τα πίσω ταμπούρα (για καλύτερη απόδοση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας λέει η VW) φρενάρουν δυνατά, έχουν καλή αίσθηση και μικρή νεκρή διαδρομή (εκεί γίνεται η ανάκτηση). Ως οικογενειακός μεταφορέας, το ID.4 παίρνει άριστα και με 163 χλστ. από το έδαφος μπορεί να τα βγάλει εύκολα πέρα με τις κακοτοπιές της καθημερινότητας.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: VW ID.4 με 286 PS | Πάει πιο μακριά και πιο γρήγορα |
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Αυτονομία: Πλέον επιταχύνει σαν GTi και «βγάζει» 450 χλμ. με μια φόρτιση |
Σελίδα 3 | Eσωτερικό-Χώροι: Ψηφιακή αναβάθμιση, παρέμεινε στιβαρό και ευρύχωρο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Εύχρηστο, ευέλικτο και με ακόμα καλύτερη ανάρτηση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |