4 φωτογραφίες »

Πως αποφασίζεις όταν μπορείς να αποκτήσεις το αυτόματο με 850 ευρώ παραπάνω από το χειροκίνητο;

Δοκιμή: Αυτόματο T-Roc με 150 άλογα

63.814 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2020)

Συμφέρει και βολεύει: Έχοντας δοκιμάσει την χειροκίνητη έκδοση του T-Roc 1,5 TSI, τώρα ήρθε η στιγμή να δούμε την αυτόματη, η οποία μάλιστα κοστίζει μόλις 850 ευρώ επιπλέον.


What is new
 1,5 TSI με 150 ίππους
 Κιβώτιο DSG 7 σχέσεων
 Καίει 7,8 λτ./100 χλμ.
 Τιμή 25.800 ευρώ

Η εκδοχή του VW T-Roc με τον 1,5 TSI EVO κινητήρα των 150 ίππων, ξεχωρίζει για τον αλέγκρο χαρακτήρα του, όντας το πιο κεφάτο βενζινοκίνητο T-Roc, εξαιρώντας φυσικά την έκδοση «R». 

Στο παρελθόν είχαμε δοκιμάσει την χειροκίνητη έκδοσή του, συνεπώς στις παρακάτω γραμμές θα αναλύσουμε τι αλλάζει στο συνδυασμό του εν λόγω κινητήρα με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων. 

Ο συγκεκριμένος συνδυασμός λοιπόν, τονίζει ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις του T-Roc σημειώνοντας καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα (8,6 έναντι 9,0 δλ.) και φυσικά λόγω kickdown πολύ καλύτερες ρεπρίζ. Το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,6 και 5,7 δλ. (9,9 και 12,6 δλ. αντίστοιχα τα νούμερα της χειροκίνητης έκδοσης). Το αντίβαρο στις επιδόσεις πάντως είναι μια αύξηση της τάξεως του 0,2 λτ./100 χλμ. στην κατανάλωση, η οποία μετρήθηκε στα 7,8 λτ./100 χλμ..

Η συνεργασία με το κιβώτιο είναι αρμονική στα ανεβάσματα, εξού και οι εξαιρετικές ρεπρίζ, με τις όποιες ενστάσεις να έρχονται στην απροθυμία του να κατεβάσει σχέση όταν οι στροφές είναι σχετικά ψηλά.

Σύνολο που ταιριάζει στο άνετο οδηγικό του προφίλ
Κατά τα άλλα ο 1,5 TSI Evo, ο οποίος φέρει σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων, διακρίνεται για την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, ωστόσο κάτω από τις 1.700 σ.α.λ. θα τον θέλαμε πιο «γεμάτο».

Η ραφιναρισμένη λειτουργία του ενισχύει τον άνετο οδηγικό του χαρακτήρα, ο οποίος διακρίνεται για την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την ικανότητα της ανάρτηση να απορροφά τις κακοτεχνίες εξαιρετικά, φροντίζοντας παράλληλα να μην υπάρχουν φαινόμενα πλεύσης και πλαδαρότητας.

Αντιθέτως το T-Roc είναι ουδέτερo στις αντιδράσεις του, βγάζοντας το αίσθημα της ασφάλειας. Αρωγός στο παραπάνω είναι και η πλήρης σουίτα συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας, όπως το αυτόματο φρενάρισμα που συναντάμε στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center