Εξωτερικά, δεν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα και το T-Roc συνεχίζει να προβάλει ως βασικό του στοιχείο την παιχνιδιάρικη, για τα δεδομένα της εταιρείας, σχεδίαση.
Από πλευράς λειτουργικών χαρακτηριστικών ο κινητήρας έδειξε σχετικά συγκρατημένος ηχητικά ενώ σίγουρα δεν έχει πολλούς κραδασμούς και δονήσεις να επιδείξει, στοιχεία που θα χαλούσαν την ατμόσφαιρα στο εσωτερικό.
Η σύμπραξη με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ευνοεί την άνεση της χρήσης σε όλες τις συνθήκες, εντός και εκτός πόλης, παρόλο που δεν λείπουν κάποια μικροπαράπονα όπως για τη σχετικά απότομη εμπλοκή της 1ης ή της όπισθεν κάποιες φορές αλλά και η συχνα διστακτική εναλλαγή σχέσεων και κυρίως από 2η σε 3η. Ο κινητήρας πάντως, με το βάθος που του δίνει ο κυβισμός του, ανεβάζει στροφές σε υψηλό επίπεδο και μαζί με το DSG ο χαρακτήρας του είναι αρκετά κεφάτος. Ενδεικτικό είναι το εξαιρετικό και πολύ άνετο 0-100 χλμ./ώρα στα 7,9 δλ. αλλά και οι επίσης πολύ καλές ρεπρίζ.
Είναι κρίμα γι αυτό το πραγματικά όμορφο μικρό SUV, που η τετρακίνηση διατίθεται μόνο με τα δίλιτρα μοτέρ, όταν όλα τα μεγαλύτερα SUV του ομίλου διαθέτουν τετρακίνηση με τον 1.5 TSI. Τα ίδια τραγελαφικά συμβαίνουν και με το ARONA!
Ειναι σιγουρα euro6 η εχουν βαλει παλι παρανομο λογισμικο ;;
Είναι κρίμα γι αυτό το πραγματικά όμορφο μικρό SUV, που η τετρακίνηση διατίθεται μόνο με τα δίλιτρα μοτέρ, όταν όλα τα μεγαλύτερα SUV του ομίλου διαθέτουν τετρακίνηση με τον 1.5 TSI. Τα ίδια τραγελαφικά συμβαίνουν και με το ARONA!