Η τετρακίνηση δεν είναι κάτι δεδομένο στην κλάση των μικρών Crossover, οπότε το T-Roc πηγαίνει λίγο κόντρα. Στην έκδοση με το DSG κιβώτιο βέβαια, ο λογαριασμός για το VW είναι σεβαστός.
Η ψηλή θέση οδήγησης, η άνεση, η στιβαρότητα της ανάρτησης και η μοντέρνα εμφάνιση είναι τα στοιχεία που έχουν φέρει τα SUV και τα crossover στην πρώτη γραμμή της ζήτησης σε όλες τις αγορές. Η πάλαι ποτέ κρίσιμη αξία της τετρακίνησης δεν είναι πια το ζητούμενο, ειδικά σε κατηγορίες όπως τα μικρά ή και τα μικρομεσαία crossover.
Το λανσάρισμα της τετρακίνητης εκδοχής του VW T-Roc είναι λοιπόν κάτι ιδιαίτερο για τα B-SUV. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι συνδυάζεται με τον δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου των 150 ίππων, ένα μοτέρ που φυσικά δε θα είναι το best-seller της γκάμας. Να σημειώσουμε ότι τετρακίνητο T-Roc διατίθεται και με μοτέρ βενζίνης αλλά και πάλι με μεγάλο κυβισμό, 2,0 λίτρα, και 190 ίππους.
Είναι κρίμα γι αυτό το πραγματικά όμορφο μικρό SUV, που η τετρακίνηση διατίθεται μόνο με τα δίλιτρα μοτέρ, όταν όλα τα μεγαλύτερα SUV του ομίλου διαθέτουν τετρακίνηση με τον 1.5 TSI. Τα ίδια τραγελαφικά συμβαίνουν και με το ARONA!
Ειναι σιγουρα euro6 η εχουν βαλει παλι παρανομο λογισμικο ;;
Είναι κρίμα γι αυτό το πραγματικά όμορφο μικρό SUV, που η τετρακίνηση διατίθεται μόνο με τα δίλιτρα μοτέρ, όταν όλα τα μεγαλύτερα SUV του ομίλου διαθέτουν τετρακίνηση με τον 1.5 TSI. Τα ίδια τραγελαφικά συμβαίνουν και με το ARONA!