Ο χαρακτήρας του T-Roc είναι πολύ ευχάριστος στο δρόμο. Οι κλίσεις του δεν είναι έντονες ενώ η ανάρτηση έχει τη ρύθμιση για να απορροφά χωρίς δονήσεις και χωρίς πολύ θόρυβο τις όποιες ανωμαλίες. Το τιμόνι έχει τη συνήθη για VW αίσθηση, λίγο ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες και άνετο για την πόλη, αλλά και ακριβές και σίγουρο όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν. Και με δίλιτρο μοτέρ και κιβώτιο αυτόματης λειτουργίας σίγουρα θα μπουν ιδέες στον οδηγό.
Όπως θα μπουν ιδέες και για εκτός δρόμου κίνηση, χάρη στην τετρακίνηση φυσικά. Σε χωμάτινες διαδρομές το T-Roc άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις. Δε «βρίσκει» εύκολα, παρά τη σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος ενώ μπορεί να περάσει σεβαστά νεροφαγώματα κι ας μην έχει την τεράστια άρθρωση στην ανάρτηση. Διατηρεί δε πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης και στο χώμα προφυλάσσοντας ωραία τους επιβάτες. Οπωσδήποτε στα θετικά: η παρουσία τόσων ηλεκτρονικών βοηθημάτων στραμμένων προς την εκτός δρόμου οδήγηση. Σοφή επιλογή: ελαστικά 16 ιντσών.
Είναι κρίμα γι αυτό το πραγματικά όμορφο μικρό SUV, που η τετρακίνηση διατίθεται μόνο με τα δίλιτρα μοτέρ, όταν όλα τα μεγαλύτερα SUV του ομίλου διαθέτουν τετρακίνηση με τον 1.5 TSI. Τα ίδια τραγελαφικά συμβαίνουν και με το ARONA!
Ειναι σιγουρα euro6 η εχουν βαλει παλι παρανομο λογισμικο ;;
Είναι κρίμα γι αυτό το πραγματικά όμορφο μικρό SUV, που η τετρακίνηση διατίθεται μόνο με τα δίλιτρα μοτέρ, όταν όλα τα μεγαλύτερα SUV του ομίλου διαθέτουν τετρακίνηση με τον 1.5 TSI. Τα ίδια τραγελαφικά συμβαίνουν και με το ARONA!