Η τετρακίνητη έκδοση του T-Roc συμπαρασύρει κάποια πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία που διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία της οδήγησης. Κατ`αρχάς διαθέτει Active Control, ένα σύστημα παραμετροποίησης των χαρακτηριστικών της μετάδοσης της κίνησης. Επιλογές όπως snow, street, off road και off-road individual (διαμορφώνεις εσύ τα περιφερειακά που θα επηρεαστούν) πειράζουν τα χαρακτηριστικά του T-Ρoc ειδικά σε σχέση με την πρόσφυση και τις αλλαγές ταχυτήτων. Σε αυτά τα 4 «σενάρια» ο οδηγός μπορεί να προσθέσει άλλα 4 με τη μορφή των Drive Profiles. Εδώ οι επιλογές είναι Eco, Normal, Sport, και Individual και «τσιγκλίζουν» την απόκριση του κινητήρα, του κιβωτίου (όταν είναι DSG), του τιμονιού μέχρι και του κλιματισμού. Τα προφίλ αυτά είναι option στις δικίνητες εκδόσεις.
Είναι κρίμα γι αυτό το πραγματικά όμορφο μικρό SUV, που η τετρακίνηση διατίθεται μόνο με τα δίλιτρα μοτέρ, όταν όλα τα μεγαλύτερα SUV του ομίλου διαθέτουν τετρακίνηση με τον 1.5 TSI. Τα ίδια τραγελαφικά συμβαίνουν και με το ARONA!
Ειναι σιγουρα euro6 η εχουν βαλει παλι παρανομο λογισμικο ;;
Είναι κρίμα γι αυτό το πραγματικά όμορφο μικρό SUV, που η τετρακίνηση διατίθεται μόνο με τα δίλιτρα μοτέρ, όταν όλα τα μεγαλύτερα SUV του ομίλου διαθέτουν τετρακίνηση με τον 1.5 TSI. Τα ίδια τραγελαφικά συμβαίνουν και με το ARONA!