Τα 150 άλογα και τα 250 Nm ροπής (1.500-3.500 σ.α.λ.) προσφέρουν επιδόσεις παλιού μικρού GTi με το 0-100 να γίνεται σε 8,5 δλ..
Τη διαφορά φυσικά κάνει ο 4κύλινδρος 1,5 TSI EVO turbo βενζινοκινητήρας του ομίλου VW, που διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των 2 μεσαίων κυλίνδρων (ACT) για την μείωση της κατανάλωσης στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Επίσης υπάρχει και μια ειδική επίστρωση στους κυλίνδρους (από υπερθετικό αμμώνιο) μέσω μια κατεργασίας APS (Air Plasma Spraying), η οποία αυξάνει την αντοχή του, μειώνει τις τριβές και διαθέτει καλύτερες αντικρουστικές ιδιότητες. Τέλος, η πίεση ψεκασμού είναι στα 350 bar, πίεση ιδιαίτερα υψηλή για κινητήρες βενζίνης που συμβάλλει στον ακριβέστερο ψεκασμό του καυσίμου και την μείωση της κατανάλωσης.
Τα 150 άλογα και τα 250 Nm ροπής (1.500-3.500 σ.α.λ.) προσφέρουν επιδόσεις παλιού μικρού GTi με το 0-100 να γίνεται σε 8,5 δλ., ενώ οι επιταχύνσεις 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 4,2 και 5,6 δλ. αντίστοιχα. Σε γενικές γραμμές είναι καλύτερα να κινείσαι χωρίς να πιέζεις γιατί στις χαμηλές και μεσαίες στροφές το μοτέρ λειτουργεί ήρεμα, ενώ όσο ανεβάζεις στροφές αυξάνει ο θόρυβος και γίνεται τραχύς. Επιπλέον αυτό βοηθά και την κατανάλωση, που χάρη στο σύστημα ACT παραμένει γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ., ούσα μάλιστα 0,3 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη από εκείνη του 1,0 TSI 110 PS με το DSG κιβώτιο επίσης. Το κιβώτιο δεν προβληματίζει, αν και κατεβάζει πιο γρήγορα από ό,τι περιμένεις, ενώ καλοδεχούμενα είναι και τα paddles στο τιμόνι για χειροκίνητες εναλλαγές σχέσεων με τα δάκτυλα. Όταν θες να ξεκινήσεις γρήγορα υπάρχει ένας δισταγμός, αλλά εν κινήσει οι αλλαγές είναι εξαιρετικά ομαλές.