
Ξεκάθαρα premium η υλοποίηση της καμπίνας με έντονο digital προφίλ.
H υβριδική έκδοση πρίζας (plug-in) δεν είναι κάτι νέο για το VW Tiguan, ωστόσο στη νέα γενιά του γερμανικού οικογενειακού SUV χαρακτηρίζεται από τη θεαματική αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας. Το ολοκαίνουργιο plug-in υβριδικό σύστημα του ομίλου VW, που έχουμε ήδη δει στις δοκιμές των αντίστοιχων Cupra Formentor και Skoda Kodiaq, υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία που πλησιάζει τα 120 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Τι ισχύει όμως στην πράξη; Αυτό θα εξετάσουμε στο VW Tiguan eHybrid που μας παραχωρήθηκε για δοκιμή στην έκδοση με τους 204 ίππους, η οποία είναι αποκλειστικά διαθέσιμη με το σπορ εξοπλιστικό πακέτο R-Line. Σαν αποτέλεσμα η ούτως ή άλλως ενδιαφέρουσα και αεροδυναμική (συντελεστής 0,28) σχεδίαση του τρέχοντος Tiguan (συγκριτικά με την μάλλον αδιάφορη του προηγούμενου) έχει αναβαθμιστεί χάρη στις μεγάλες εισαγωγές αέρα του «αγριεμένου» μπροστινού προφυλακτήρα, αλλά και στις 19άρες αεροδυναμικές ζάντες.

Η οθόνη αφής 12,9 ιντσών έχει εξαιρετική ευκρίνεια, αλλά ο χειρισμός του infotainment δεν είναι και ο ευκολότερος.
Στοιχείο του πακέτου R-Line είναι και τα μπροστινά σπορ καθίσματα ergoActive Plus με ενιαίο προσκέφαλο και λειτουργία μασάζ, τα οποία και κάνουν τη διαφορά στην καμπίνα. Αυτή συνεχίζει φυσικά να συνδυάζει την premium υλοποίηση με το digital προφίλ που επιβάλλει ο στάνταρ ψηφιακός -με επιλογές διαμόρφωσης- πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η οθόνη αφής 12,9 ιντσών για το χειρισμό του infotainment. Το τελευταίο, πέρα από το σύστημα φωνητικής αναγνώρισης που υποστηρίζει φυσική ομιλία μπορεί να συνδεθεί και με το ChatGPT, ενώ διαθέτει και ειδικές λειτουργίες και πληροφορίες που αφορούν το υβριδικό σύστημα (διατήρηση φόρτισης μπαταρίας, προγραμματισμό φόρτισης, αυτονομία ή επιλογή τρόπου κίνησης για παράδειγμα).
Χωροταξικά δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις και έτσι το plug-in υβριδικό Tiguan προσφέρει αρχοντικούς χώρους για όλους τους επιβάτες, με το πίσω κάθισμα μάλιστα να είναι και συρόμενο. Ωστόσο, ο χώρος αποσκευών έχει χάσει 162 λτ. και από 652 λίτρα μείωσε τον όγκο του στα 490 λτ., που τουλάχιστον είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV.
Kαι πόσο έχει;
Για την έκδοση της δοκιμής με τα 204 άλογα (υπάρχει και ισχυρότερη με 272 άλογα) η τιμή του VW Tiguan eHybrid είναι 50.580 ευρώ με το εξοπλιστικό πακέτο R-Line να προσφέρει τα πάντα από συστήματα άνεσης και ασφάλειας, αλλά και τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Dynamic Chassis Control (DCC Plus). Για την κατά 68 άλογα ισχυρότερη έκφανση του VW Tiguan eHybrid θα χρειαστεί να καταβάλει κανείς 2 χιλιάρικα παραπάνω, που σε αυτό το επίπεδο τιμής θα λέγαμε πως αξίζουν τον… κόπο μιας και η διαφορά στο μηνιαίο μίσθωμα (τα plug-in στοχεύουν κυρίως στο leasing λόγω των φορολογικών προνομίων για τους εταιρικούς χρήστες) είναι πολύ μικρή.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: VW Tiguan 1,5 eHybrid | Υβριδικό πρίζας με 204 άλογα |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Έχει «νεύρο» και κάνει 110+ χλμ. εντελώς ηλεκτρικά |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: «Σφιχτό», αλλά όχι κουραστικό και πάντα σταθερό |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |