
Οι στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις DCC Pro κάνουν εξαιρετική δουλειά συνδυάζοντας υψηλή ποιότητα απόσβεσης με άριστο έλεγχο του αμαξώματος.
Παρά το σφιχτότερο set-up της ανάρτησης (λόγω του αυξημένου βάρους από τη μεγαλούτσικη μπαταρία) και τις στάνταρ 19άρες ζάντες, το VW Tiguan eHybrid παρουσιάζει μια αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης, η οποία είναι ένα από τα ατού του αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση και το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο, όταν κινείσαι ηλεκτρικά η καμπίνα θυμίζει… εκκλησία, η δε λείανση των ανωμαλιών είναι άκρως αποτελεσματική και αρκούντως αθόρυβη (αν και στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες αντιδρά κάπως «ξερά»).

Ακόμα και αν πατήσεις το γκάζι με στριμμένους τους μπροστινούς κινητήριους τροχούς, η πρόσφυση με τη βοήθεια και των ηλεκτρονικών θυμίζει… τετρακίνητη έκδοση στοιχείο που συμβάλει στην απόλυτη σταθερότητα.
Και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι: Οι στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις DCC Pro (κάθε αμορτισέρ εφοδιάζεται με δύο βαλβίδες, ώστε τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης να ελέγχονται ξεχωριστά) κάνουν εξαιρετική δουλειά. Μάλιστα εκτός από τις 3 προκαθορισμένες θέσεις, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας, υπάρχουν διαθέσιμες ακόμα 12 επιλογές σκληρότητας. Ακόμα και στην τέρμα σκληρή ρύθμιση, η ανάρτηση δεν ξεχνάει τους καλούς της τρόπους χωρίς όμως επιπτώσεις στο κράτημα. Το Tiguan «πατάει» αρχοντικά, με λογική κλίση ακόμα και με σβέλτο ρυθμό κίνησης, ενώ ακόμα και αν πατήσεις το γκάζι με στριμμένους τους μπροστινούς κινητήριους τροχούς, η πρόσφυση με τη βοήθεια και των ηλεκτρονικών θυμίζει… τετρακίνητη έκδοση στοιχείο που συμβάλει στην απόλυτη σταθερότητα.
Παράλληλα, χάρη στο άμεσο και ακριβές τιμόνι, στα δυνατά φρένα, καθώς και στην εξαιρετική σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, το Tiguan eHybrid προσφέρει μια ιδιαίτερη αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς στον οδηγό για να κινηθεί πολύ πάνω από τους οικογενειακούς ρυθμούς. Καλοδεχούμενη φυσικά η χαμηλή κατανάλωση στην πόλη και η ευκολία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (στη Sport λειτουργία κάνει σαφώς πιο άμεσα εναλλαγές σχέσεων), όχι όμως και ο ενοχλητικά μεγάλος κύκλος στροφής (11,7 μ.). Από την άλλη, η απόσταση των 189 χλστ. από το έδαφος είναι υπερ-αρκετή για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας με δεδομένη πάντα την απουσία τετρακίνησης και την παρουσία ελαστικών με απόλυτα ασφάλτινη χάραξη.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: VW Tiguan 1,5 eHybrid | Υβριδικό πρίζας με 204 άλογα |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Έχει «νεύρο» και κάνει 110+ χλμ. εντελώς ηλεκτρικά |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: «Σφιχτό», αλλά όχι κουραστικό και πάντα σταθερό |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |