Το plug-in υβριδικό σύστημα του VW Tiguan eHybrid χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη μπαταρία (19,4 kWh), που στην περίπτωση της έκδοσης δοκιμής με τα 204 άλογα εξασφαλίζει πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 110+ χλμ..
Το νέο υβριδικό σύστημα πρίζας του ομίλου VW βασίζεται σε έναv υπερσύγχρονο 1,5 TSI βενζινοκινητήρα με turbo μεταβλητής γεωμετρίας (στο προηγούμενο ήταν 1,4 TSI), ο οποίος «παντρεύεται» με ένα δυνατό ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων. Ωστόσο, τη μεγάλη διαφορά κάνει η νέα μπαταρία, που διπλασίασε τη χωρητικότητά της και από τις 13 έφτασε στις 25,7 kWh (19,7 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα). Σαν αποτέλεσμα η VW υπόσχεται πλέον μικτή αυτονομία 118 χλμ., που σε αστική χρήση πλησιάζει τα 150 χλμ.!
Συνδυαστικά το plug-in υβριδικό σύνολο αποδίδει 204 άλογα με 350 Nm, που κινούν με άνεση το Tiguan κάτι που αποτύπωσαν και τα ηλεκτρονικά μας όργανα δείχνοντας νούμερα… GTi: 0-100 σε 7,9 δλ. (0,3 δλ. «κάτω» από τις υποσχέσεις της VW), 60-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ.. Αυτό που «μετράει» όμως σε ένα plug-in είναι η ηλεκτρική αυτονομία και το Tiguan στα χέρια μας κατάφερε πάνω πάνω από 110 χλμ. (με αρκετή αστική χρήση). Στην πράξη αυτό σημαίνει πως για 3 μέρες μπορείς να εκτελείς τις μετακινήσεις της καθημερινότητας χωρίς σταγόνα βενζίνης και μάλιστα με ταχύτητες μέχρι 140 χλμ./ώρα. Και αν αδειάσει η μπαταρία; Τότε το Tiguan λειτουργώντας σαν full υβριδικό δε θα χρειαστεί πάνω από 6,0 λτ./100 χλμ. (μέση τιμή), ενώ με επιλεγμένο το Eco πρόγραμμα στην πόλη όπου είναι η χαρά της ανάκτησης ενέργειας η κατανάλωση πέφτει στα 4 λτ./100 χλμ.!
Στα high-light είναι φυσικά και η δυνατότητα ταχυφόρτισης (σπάνιο χαρακτηριστικό για τα υβριδικά που φορτίζουν και από την πρίζα) έως 50 kW, το οποίο στην πράξη σημαίνει γέμισμα της μπαταρίας μέχρι το 80% σε 26 λεπτά. Ακόμα και σε οικιακή φόρτιση όμως η υποδοχή των 11 kW υπόσχεται φουλάρισμα σε 2,5 ώρες (σε πρίζα σούκο θες 7-8 ώρες).