Ο μοντέρνος 2λιτρος TDI διαθέτει διπλό turbo για να αποδώσει ούτε λίγο, ούτε πολύ, 240 άλογα και 500 Nm ροπής. Συνδυάζεται µε το 7άρι αυτόµατο κιβώτιο διπλού συµπλέκτη και το σύστηµα τετρακίνησης 4MOTION με πολύδισκο συµπλέκτη Haldex πέµπτης γενιάς. Στην πράξη το κορυφαίο Tiguan με το Sport πρόγραμμα λειτουργίας στο σύστημα παραμετροποίσης, το ESP στη χαλαρή του λειτουργία και το launch control σε ετοιμότητα, αρχικά σπινάρει και τους 4 τροχούς (!!!) για να εκτοξευτεί στη συνέχεια: Τα 0-100 έρχονται σε 6,4 δλ, ενώ σε κάθε πάτημα του γκαζιού έχεις την αίσθηση της ανεξάντλητης δύναμης λόγω της ροπάρας, η μέγιστη τιμή της οποίας είναι διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ. Όμορφα πράγματα για ένα όχημα με βάρος 1.720 κιλά, έτσι δεν είναι; Aν βέβαια είσαι αχόρταγος με το γκάζι, η κατανάλωση πλησιάζει τα 9,0 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην καθημερινότητα και με ευρεία χρήση της Eco λειτουργίας μπορείς να δεις νούμερα ακόμη και κάτω από τα 7,5 λτ./100 χλμ.
Κ δεν παιρνω το xc60? Κλάσεις ανώτερο..
...οκ, πάρε το xc60.... Άσε άλλους να πάρουν αυτό το κτηνακι!!
Καλό το Volvo αλλά αυτοκίνητο δεν θα έχεις. ....πραγματικό εργαλείο το tiguan. Απίστευτο πλαίσιο η ΜQB....σχολή από μονη της!
Ωραίο το XC60.... αν είσαι πάνω απο 65!!!! Πιο παππουδέ πεθαίνεις!!!!