Ακόμα καλύτερο από το πώς επιταχύνει συνεχώς το κορυφαίο Tiguan είναι το πόσο στρωτά και αποτελεσματικά περνάει τη δύναμη του στο δρόμο. Η αυτόματη τετρακίνηση, τα 255/45 ελαστικά που περιβάλλουν του τροχούς των 19 ιντσών και η σφιχτή ανάρτηση προσφέρουν πρακτικά ατελείωτη πρόσφυση στην άσφαλτο. Παρά τα 1.720 κιλά του και το αυξημένο ύψος, το «καυτό» Tiguan καταφέρνει και κρύβει τον όγκο του παραμένοντας ουδέτερο. Το μόνο που σε «σκιάζει» είναι ο φόβος ενός απότομου ξεκολλήματος, που θα είναι με πάρα, πάρα πολλά χλμ/ώρα… Σε πιο σφιχτές διαδρομές το τιμόνι δεν έχει την ιδανική αίσθηση, αλλά η ανάρτηση ελέγχει άψογα το αμάξωμα ειδικά στην Sport ρύθμιση, ενώ στις ανοιχτές καμπές το σύνολο είναι κυριολεκτικά ακλόνητο. Από την άλλη ο τρόπος που ταξιδεύει είναι σχεδόν μαγικός με σπουδαία ποιότητα κύλισης, χαμηλό θόρυβο και πολύ καλή ηχομόνωση. Το 240άρι Tiguan με κάποια προσοχή λόγω των χαμηλοπρόφιλων ελαστικών, αλλά και την απουσία ρεζέρβας (υπάρχει κιτ επισκευής), μπορεί να πατήσει και χώμα και μάλιστα με τον οδηγό να έχει στη διαθεσή του ξεχωριστό πρόγραμμα λειτουργίας.
Κ δεν παιρνω το xc60? Κλάσεις ανώτερο..
...οκ, πάρε το xc60.... Άσε άλλους να πάρουν αυτό το κτηνακι!!
Καλό το Volvo αλλά αυτοκίνητο δεν θα έχεις. ....πραγματικό εργαλείο το tiguan. Απίστευτο πλαίσιο η ΜQB....σχολή από μονη της!
Ωραίο το XC60.... αν είσαι πάνω απο 65!!!! Πιο παππουδέ πεθαίνεις!!!!