Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC προσφέρει 15 «θέσεις» επιλογής μεταβάλλοντας ανάλογα την απόσβεσή του. Οι 19άρες ζάντες εξασφαλίζουν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.
Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
45.085 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2021)
Στο δρόμο: Τα κάνει όλα και συμφέρει
Σταθερό και άμεσο στις αντιδράσεις του, το Golf GTD έχει τον τρόπο του να ευχαριστήσει τον οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί σβέλτα. Παράλληλα του προσφέρει και πολύ καλή αίσθηση.
Είναι δεδομένο πως δανειζόμενο το στήσιμο και τον χαρακτήρα του GTI, το πετρελαιοκίνητο GTD αποτελεί ένα πολύ αποτελεσματικό στην οδήγηση και με κορυφαία οδηγική αίσθηση αυτοκίνητο. Ο σπορ χαρακτήρας του ενισχύεται από την ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC η οποία μέσω του συστήματος παραμετροποίησης και στο Individual μπορεί να ρυθμιστεί σε 15 (!) σκάλες, όλες τους κάνοντας εμφανή διαφορά στο δρόμο. Στην πιο μαλακή ρύθμιση το GTD και παρά τις 19αρες ζάντες (σ.σ. που μπαίνουν ως «πακέτο» με την ανάρτηση αυτή σε εξαιρετική τιμή και αξίζει να τα επιλέξει κάποιος), αποσβένει πολύ ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και προσφέρει αναλογικά και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Στην τελευταία Sport θέση, αποκτά νευρικότητα, μειώνονται οι κλίσεις και αυξάνεται αντίστοιχα η αίσθηση και η απόκριση του, βγάζοντας τον GTi χαρακτήρα του. Τo GTD θα στρίψει αποφασιστικά και γρήγορα σε κάθε δρόμο και σπάνια θα εκδηλώσει υποστροφή και αυτό αν ο οδηγός απενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά του δεσμά, με το XDS εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό να την περιορίζει στις αργές στροφές. Ως diesel ο οδηγός δεν έχει μεγάλη συμμετοχή σε όσα αφορούν τη συνεργασία του κινητήρα και του κιβωτίου στην σπορ οδήγηση, αφήνοντάς τα να κάνουν τη δουλειά τους όπως ξέρουν και αυτό είναι ίσως που κάτι θα «λείψει» σε κάποιον σε σχέση με το Golf GTI. Στο τέλος της ημέρας όμως και σε αυτό το Golf θα εκτιμήσεις την ικανότητά του να τα κάνει όλα και να τα κάνει με παροιμιώδη ευκολία.
Η γνώμη μας
Με κόστος από 37.000 ευρώ, η έκδοση GTD του Golf, είναι ακριβότερη από την GTI των 245 ίππων (από 36.650 ευρώ), όμως η δεδομένη του οικονομία καυσίμου και τα χαμηλότερα ετήσια τέλη του (88 ευρώ για το GTD και 144 για το GTI) είναι στοιχεία που πρέπει πραγματικά να αξιολογήσει ο ενδιαφερόμενος, θυσιάζοντας ουσιαστικά και μόνο τις ακόμα καλύτερες επιδόσεις και την ακόμα πιο σπορ αίσθηση και συμπεριφορά που προσφέρει ως βενζινοκίνητο το GTI. Με το χέρι στην καρδιά λοιπόν η επιλογή είναι το GTI, αλλά με το χέρι στην τσέπη, ξεκάθαρα το GTD.
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής και διάκοσμος, χώροι, κινητήρας-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, ανάρτηση - Τιμή, βασικά στοιχεία στον προαιρετικό εξοπλισμό