Το πολύ καλό ποιοτικά και ψηφιακό εσωτερικό του Golf, αποκτά διακριτικές αλλά σημαντικές σπορ λεπτομέρειες στην έκδοση GTD συμπληρώνοντας την ευχάριστη εικόνα του με τον καλύτερο τρόπο.
Εσωτερικό & Κινητήρας- επιδόσεις
45.333 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2021)
Εσωτερικό-Χώροι: Ψηφιακό και σπορτίφ εσωτερικό
Το εσωτερικό του Golf GTD χαρακτηρίζεται και αυτό από τα high-tech στοιχεία της 8ης γενιάς του Golf, «εμπλουτισμένο» και με σπορ λεπτομέρειες της έκδοσης GTD. Ο ψηφιακός διάκοσμος με τις δυο μεγάλες οθόνες (Innovision Cockpit) για τις πληροφορίες και τον χειρισμό των επιμέρους συστημάτων του και οι διακόπτες αφής αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά και εδώ, με τα σπορ μπάκετ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ και το σπορ τιμόνι με τη χοντρή στεφάνη να αποτελούν στοιχεία της έκδοσης μαζί βέβαια με τις ανάλογες επενδύσεις. Η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική με προσεγμένο φινίρισμα και συναρμολόγηση, ενώ τέλος τον σπορ χαρακτήρα του GTD ενισχύουν τόσο η χαμηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης όσο και τα γραφικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Οι χώροι όπως είναι λογικό δε διαφέρουν από τις συμβατικές εκδόσεις του Golf παραμένοντας καλοί για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Πολύ καλές επιδόσεις, ακόμα καλύτερη κατανάλωση
Kάτω από το καπό του VW Golf GTD είναι τοποθετημένος ως προς τον εγκάρσιο άξονα ο δίλιτρος TDI κινητήρας του ομίλου, ο οποίος διαθέτει διπλό σύστημα κατάλυσης SCR και αποδίδει 200 ίππους και 400 Nm ροπής. Αν και ο κινητήρας αυτός κάνει φιλότιμες προσπάθειες να ακουστεί και να λειτουργήσει ως σπορ κινητήρας, είναι σαφές πως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με έναν αντίστοιχου κυβισμού και απόδοσης βενζινοκινητήρα σπορ καταβολών, όμως στην πράξη τα καταφέρνει περίφημα. Είναι γεμάτος σε όλο το -περιορισμένο - φάσμα περιστροφής του ιδιαίτερα ελαστικός κάτι που το οφείλει στη σωστή κλιμάκωση του 7τάχυτου DSG κιβωτίου, ενώ στην Sport επιλογή του συστήματος παραμετροποίησης, αποκτά και ένα πιο σπορ «γρέζι» ακουστικά. Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές και συνάδουν με τον GTi χαρακτήρα του, όμως ακόμα καλύτερη είναι η πραγματική τιμή κατανάλωσής του με 7,1 λτ./100 χλμ., συνδυασμός που στριμώχνει έναν αντίστοιχης απόδοσης βενζινοκινητήρα.