Η έκδοση διπλού καυσίμου TGI (βενζίνη/CNG) του VW Golf, είναι άλλη μια πληρέστατη πρόταση για το δημοφιλές μοντέλο, με επίκεντρο αυτή τη φορά τη χαμηλή κατανάλωση και τη μεγάλη αυτονομία.
What is new
- Με 1,4 λτ. TSI κινητήρα 110 ίππων βενζίνης/φυσικού αερίου
- Καίει 4,5 κιλά CNG/100 χλμ. ή 6,4 λτ. βενζίνη/100 χλμ.
- Από 22.000 ευρώ
Το VW Golf είναι ούτως ή άλλως ένα από τα πιο δυνατά αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας, επιδεικνύοντας πληρότητα σε όλες του τις εκδόσεις. Παράλληλα είναι και ένα αυτοκίνητο που «έρχεται» σχεδόν με όλα τα είδη καυσίμου. Μετά τις συμβατικές βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις και τις πιο ειδικές (την υβριδική Golf GTE αλλά και την πλήρως ηλεκτρική e-Golf), διατίθεται επίσης και σε έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη και φυσικό αέριο) την οποία και δοκιμάζουμε.
Αισθητικά, το Golf TGI δεν διαφέρει σε τίποτα από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μικρομεσαίου μοντέλου ακολουθώντας την διακριτική λογική σχεδίασης αυτών και χαρακτηρίζεται κομψό και σύγχρονο γενικότερα.
Αυτο ειναι αυτοκινητο!!!
'Γατόνι' η vw στην επικοινωνιακή πολιτική της...