Κινητήρας: Καμία διαφορά σε αίσθηση, μεγάλη στην τσέπη...
32.625 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2018)
Η έκδοση TGI του Golf εφοδιάζεται με τον 1,4 λίτρων TSI κινητήρα της VW ο οποίος ωστόσο με τις απαραίτητες μετατροπές, καταναλώνει φυσικό αέριο και βενζίνη. Αρχικά, το μοτέρ καταναλώνει αποκλειστικά φυσικό αέριο, το οποίο αποθηκεύεται σε δύο κυλινδρικές δεξαμενές με συνολική χωρητικότητα 15 κιλών, που βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών. Μόνο σε κρύες εκκινήσεις για ελάχιστο χρόνο και όταν δεν υπάρχει φυσικό αέριο, «γυρνάει» αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης, χωρίς ο οδηγός να καταλαβαίνει τίποτα αλλά και ούτε να μπορεί να επιλέξει ο ίδιος το καύσιμο που θέλει να καταναλώσει.
Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός αποδίδει 110 ίππους (15 ίππους λιγότερους από τον 1,4 λτ. TSI), με τη ροπή ωστόσο να είναι ίδια (200 Nm) αλλά να αποδίδεται σε μικρότερο φάσμα στροφών. Όπως και να χει και μέσω της υπερτροφοδότησης αλλά και της 6τάχυτης κλιμάκωσης του κιβωτίου, δεν γίνεται αντιληπτή σε καμία περίπτωση αυτή η μείωση της απόδοσης, με το Golf TGI να επιταχύνει θετικά και να επιδεικνύει καλές τιμές επιδόσεων γενικότερα.
Φυσικά, το μεγάλο του ατού, είναι η κατανάλωση και μάλιστα και με τα δύο είδη καυσίμου. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές, απαιτεί μόλις 3,6 κιλά CNG/100 χλμ..
Αυτο ειναι αυτοκινητο!!!
'Γατόνι' η vw στην επικοινωνιακή πολιτική της...