Εξαιρετικός συνδυασμός απόδοσης και οικονομίας από τον 1,5 TSI κινητήρα που εφοδιάζει αποκλειστικά αυτή την έκδοση του Polo και συνδυάζεται με το DSG κιβώτιο.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Και πάει… και δεν καίει
135.420 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2020)
Ο 1,5 TSI EVO κινητήρας που συναντάμε κάτω από το καπό αυτής της έκδοσης του Polo, αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ αποδίδει πολύ καλά από τις χαμηλές στροφές. Είναι ήσυχος και θετικός σε απόκριση, ενώ το ρωμαλέο του τράβηγμα επαληθεύεται και από τις επιδόσεις του με 8,2 δλ. για την επιτάχυνσή του στα 100 χλμ./ώρα. Το πακέτο συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) το οποίο εκτός από την συμβολή του στην αίσθηση και τις επιδόσεις, εξυπηρετεί και τον τομέα της κατανάλωσης. Αυτή, διαμορφώνεται σχετικά εύκολα σε μια μέση τιμή της τάξης των 7,5 -8,0 λτ./100 χλμ. που είναι πολύ καλή.
Αν δεν είχα το πόλο της προηγούμενης γενιάς το 6r, ευχαρίστως να το αγόραζα αλλά θα το προτιμούσα σε χειροκίνητο κιβώτιο γιατί αν χαλάσει το dsg την έκατσες
Αν δεν είχα το πόλο της προηγούμενης γενιάς το 6r, ευχαρίστως να το αγόραζα αλλά θα το προτιμούσα σε χειροκίνητο κιβώτιο γιατί αν χαλάσει το dsg την έκατσες