Σταθερό, γρήγορο και ευχάριστο σε αίσθηση είναι το Polo 1,5 R-Line στις στροφές με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης.
Οδική συμπεριφορά: Το προτιμούμε από το GTI
135.422 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2020)
Σε αυτή την έκδοση το Polo εφοδιάζεται με σπορ ανάρτηση, είναι πιο χαμηλό κατά 15 χλστ. από το δρόμο και προσφέρει και δυνατότητα επιλογής προγράμματος οδηγικού προφίλ. Σαφέστατα είναι πιο σκληρό και «χάνει» τόσο σε άνεση όσο και σε ποιότητα κύλισης από τα πιο απλά Polo, όμως αυτό του χαρίζει αυτομάτως καλύτερη οδηγική αίσθηση και πιο σπορ συμπεριφορά παραπέμποντας ελαφρώς προς την GTI έκδοση. Αντίθετα με εκείνο, από την άλλη μπορεί να μην διαθέτει τόσο «άγριο» χαρακτήρα, είναι όμως πιο ισορροπημένο με βάση την απόδοση και το στήσιμό του άρα και πιο ικανό στην καθημερινότητα. Σε κάθε περίπτωση, το Polo 1,5 TSI R-Line είναι σβέλτο παντού και πάντα, με ουδέτερα χαρακτηριστικά στις στροφές, ενώ αποκτά και πιο ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα όταν του ζητηθεί τόσο σε συμπεριφορά όσο και σε αίσθηση, με το σύστημα παραμετροποίησης εδώ να παίζει μεγάλο ρόλο. Τέλος, με βάση τα χαρακτηριστικά του θα θέλαμε καλύτερη απόδοση από το σύστημα πέδησης (37,9 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα), ωστόσο η αίσθηση από το μεσαίο πεντάλ είναι καλή.
Αν δεν είχα το πόλο της προηγούμενης γενιάς το 6r, ευχαρίστως να το αγόραζα αλλά θα το προτιμούσα σε χειροκίνητο κιβώτιο γιατί αν χαλάσει το dsg την έκατσες
Αν δεν είχα το πόλο της προηγούμενης γενιάς το 6r, ευχαρίστως να το αγόραζα αλλά θα το προτιμούσα σε χειροκίνητο κιβώτιο γιατί αν χαλάσει το dsg την έκατσες