Αυτό που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον φυσικά είναι το κινητήριο σύνολο του XC40. Αυτό αποτελείται από ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.500 κ.εκ., ο οποίος με τη βοήθεια της υπερσυμπίεσης αποδίδει 180 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 10,7 kWh, εκ των οποίων για ωφέλιμη χρήση είναι οι 8,5 kWh.
Οι δύο κινητήρες λειτουργούν τόσο ξεχωριστά, όσο και συνδυαστικά, ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλέξετε. Στο «Pure mode», οι μετακινήσεις σας γίνονται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, με την θεωρητική ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 46 χλμ. από μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Στο «Hybrid mode» τα δύο μοτέρ συνδυάζονται για να πετύχουν την ιδανική σχέση απόδοσης – κατανάλωσης, ενώ στο «Power mode» χρησιμοποιείται η μέγιστη ισχύς και από τους δύο κινητήρες. Σε αυτή την κατάσταση έχουμε και την μέγιστη απόδοση, με συνδυαστική ισχύ 262 ίππων και 445 Nm ροπής.
Συμπληρώθηκε το καρέ!!
Έχουμε κ λέμε: DS7 CROSSBACK E-TENSE, 3008 Hybrid, Opel Grandland Hybrid4, BMW X3 xDrive30e, Toyota RAV 4 phev, να τώρα κ το Volvo V40 phev!
Όλα από 50 χιλιάρικα, ευκαιρία δεν τα λες, με περίπου 300 άλογα, και αρκετό βάρος.
...μόδα είναι θα περάσει,
Συμπληρώθηκε το καρέ!! Έχουμε κ λέμε: DS7 CROSSBACK E-TENSE, 3008 Hybrid, Opel Grandland Hybrid4, BMW X3 xDrive30e, Toyota RAV 4 phev, να τώρα κ το Volvo V40 phev! Όλα από 50 χιλιάρικα, ευκαιρία δεν τα λες, με περίπου 300 άλογα, και αρκετό βάρος. ...μόδα είναι θα περάσει,