Το ταμπλό είναι όμορφο όσο και λιτό. Μας άρεσε το πλούσιο μαλακό υλικό αλλά και η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του.
Μικρές παραχωρήσεις στην άνεση, αμετάβλητοι χώροι
45.788 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2020)
Η τοποθέτηση της μπαταρίας στο κέντρο του πατώματος δεν επέφερε κάποια αλλαγή στις εσωτερικές διαστάσεις για τους επιβάτες ή τις αποσκευές, ωστόσο το έξτρα βάρος γίνεται αντιληπτό από τον τρόπο που αισθάνεσαι τις ανωμαλίες του δρόμου. Η ανάρτηση μοιάζει ένα «τσικ» πιο σφιχτή, με αποτέλεσμα το XC40 να είναι πιο νευρικό σε λακκούβες και κακοτεχνίες. Προς αποφυγή παρεξηγήσεως, εξακολουθεί να παίρνει υψηλό βαθμό στον τομέα της άνεσης, απλά όχι τόσο όσο οι συμβατικές εκδόσεις. Εξίσου αποτελεσματικό είναι βέβαια στο στιβαρό τρόπο που πατάει στο δρόμο και την κορυφαία ποιότητα κύλισης. Σε πιο πιεστικές καταστάσεις οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι ουδέτερες και προβλέψιμες διαχειρίζοντας αποτελεσματικά την ισχύ του μοντέλου, ωστόσο το σπορτίφ στοιχείο δεν είναι πεδίο δράσης του. Το ελαφρύ τιμόνι του και τα 211 χλστ. απόστασης από το έδαφος, με ότι συνεπάγεται για το κέντρο βάρους του, δεν είναι σύμμαχοι του δυναμισμού. Γενικότερα θα λέγαμε πως το XC40 σου δίνει μια αίσθησης σιγουριάς και ασφάλειας στο δρόμο, όντας φιλικό και ξεκούραστο.
Συμπληρώθηκε το καρέ!!
Έχουμε κ λέμε: DS7 CROSSBACK E-TENSE, 3008 Hybrid, Opel Grandland Hybrid4, BMW X3 xDrive30e, Toyota RAV 4 phev, να τώρα κ το Volvo V40 phev!
Όλα από 50 χιλιάρικα, ευκαιρία δεν τα λες, με περίπου 300 άλογα, και αρκετό βάρος.
...μόδα είναι θα περάσει,
Συμπληρώθηκε το καρέ!! Έχουμε κ λέμε: DS7 CROSSBACK E-TENSE, 3008 Hybrid, Opel Grandland Hybrid4, BMW X3 xDrive30e, Toyota RAV 4 phev, να τώρα κ το Volvo V40 phev! Όλα από 50 χιλιάρικα, ευκαιρία δεν τα λες, με περίπου 300 άλογα, και αρκετό βάρος. ...μόδα είναι θα περάσει,