Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το σύνολο είναι εξαιρετικά πολιτισμένο με χαμηλά επίπεδα θορύβου και κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ., νούμερο εξαιρετικό για ένα μοντέλο 2 τόνων.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το σύνολο είναι εξαιρετικά πολιτισμένο με χαμηλά επίπεδα θορύβου και κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ., νούμερο εξαιρετικό για ένα μοντέλο 2 τόνων.

Κινητήρας: Hi-tech σύνολο που πάει ηλεκτρικά και (δεν) καίει βενζίνη

41.657 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2023)

Το Nissan X-Trail της δοκιμής μας εφοδιάζεται με ένα full hybrid σύνολο 213 συνδυαστικών, σε μια υλοποίηση ίδιας φιλοσοφίας με του Qashqai e-Power. Βάση του συνόλου είναι ο 1.500άρης turbo κινητήρας με ισχύ 163 άλογα και 300 Nm ροπής, ο οποίος  έχει μεταβλητή συμπίεση ανάλογα το φορτία, ωστόσο δεν εμπλέκεται καθόλου με την κίνηση. Ο ρόλος του είναι να τροφοδοτεί με ρεύμα την μπαταρία και τους ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι και αναλαμβάνουν την κίνηση.


Στη κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένος ο κομψός επιλογέας ταχυτήτων και ο περιστροφικός διακόπτης που επιλέγεις το πρόγραμμα οδήγησης.

Στη κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένος ο κομψός επιλογέας ταχυτήτων και ο περιστροφικός διακόπτης που επιλέγεις το πρόγραμμα οδήγησης.


Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 204 ίππων και κινεί τους μπροστινούς τροχούς, ενώ ο δεύτερος έχει ισχύ 136 ίππων και είναι ο υπεύθυνος για την τετρακίνηση e-4ORCE, καθώς είναι συνδεδεμένος στον πίσω άξονα. Το σύνολο είναι εξαιρετικά πολιτισμένο με χαμηλά επίπεδα θορύβου, αφού το μοτέρ λειτουργεί πολύ στρωτά και κυρίως ήσυχα. Πολύ γραμμικό στον τρόπο που θα επιταχύνει και το κυριότερο, με την αύξηση των στροφών του κινητήρα να είναι ανάλογος της επιτάχυνσης, χωρίς καμία υστέρηση στις απότομες βυθίσεις του πεντάλ (η μοναδική στιγμή που θα ακούσεις ότι υπάρχει και κινητήρας). Ανάλογα και το οδηγικό προφίλ που επιλέγεις φυσικά, καθώς σίγουρα στο sport είναι ακόμα πιο άμεση η απόκριση.

Βέβαια στην τελική αυτό που μετράει σε ένα υβριδικό μοντέλο είναι η κατανάλωση και το νούμερο των 7,5 λτ./100 χλμ. για ένα μοντέλο 2 τόνων είναι εντυπωσιακό. Μάλιστα μέσα στην πόλη, εκεί που κάνουμε το 80% των χλμ. μας, οι απαιτήσεις ενέργειας είναι λιγότερες, και έτσι το νούμερο πέφτει στα 5,4 lt./100 χλμ  με χρήση του συστήματος e-Pedal Step. H τεχνολογία αυτή επιτρέπει στον οδηγό να κινείται μέσα στην πόλη χρησιμοποιώντας μόνο το ένα πεντάλ, αυτό του γκαζιού, με το φρένο να ενεργοποιείται  σηκώνοντας το πόδι του από το γκάζι.
 

Toyota
LINGLONG DIAGONISMOS