
Το Audi Q3 λανσαρίστηκε το 2011, ενώ η δεύτερη γενιά του μοντέλου έκανε το ντεμπούτο της το 2018. Δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν ήδη ξεκινήσει και εμφανίζονται στην αγορά μεταχειρισμένων, αναλύουμε το Audi Q3 της δεύτερης γενιάς και σας παρουσιάζουμε ποιες είναι οι συνηθισμένες βλάβες και οι φθορές που μπορεί να έχει. Θα δοκιμάσουμε ένα μοντέλο του 2021, το οποίο μέσα σε 4 χρόνια έχει διανύσει 167.000 χιλιόμετρα και θα καταγράψουμε την κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
Το μοντέλο που είχαμε στη διάθεσή μας είναι της έκδοσης Q3 45 TFSI e, που είναι plug-in υβριδική και είναι δημοφιλής στις εταιρικές πωλήσεις. Σε ρεαλιστικές συνθήκες, το γερμανικό SUV μπορεί να κινηθεί για 40 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ρεύμα, με τη μέση κατανάλωση να είναι γύρω στα 7,5 λτ/100 χλμ. Όταν ξεφορτιστεί η μπαταρία ωστόσο, η κατανάλωση αυξάνεται και γίνεται παραπάνω από 8 λτ/100 χλμ.
Κατά την οδήγηση του Audi Q3 45 TFSI e δεν εντοπίσαμε δυσλειτουργίες και προβλήματα στο αυτοκίνητο. Η εναλλαγή μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα γίνεται ομαλά, ενώ η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις και κρατά σταθερό το SUV στο δρόμο. Παράλληλα, το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές και εμπνέει αυτοπεποίθηση. Το αυξημένο βάρος φαίνεται όταν στρίβουμε γρήγορα, με τους εμπρός τροχούς να πιέζονται αισθητά, όμως η οδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη, με το αυτοκίνητο να παραμένει υπάκουο.
Η δεύτερη γενιά του Audi Q3 βασίζεται στην πλατφόρμα MQB. Η εισαγωγική έκδοση είναι η 35 TFSI που έχει μοτέρ βενζίνης 1,5 λίτρων με 150 άλογα και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αν κάποιος θέλει τετρακίνητο Q3, θα επιλέξει τις δίλιτρες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, με την κίνηση να περνά στους πίσω τροχούς, όταν χάνεται η πρόσφυση, μέσω του συστήματος Haldex. Το Q3 2.0 TFSI (45 TFSI) έχει 230 άλογα, επιταχύνει σβέλτα, και έχει μέση κατανάλωση γύρω στα 8 λτ/100 χλμ.
Τα πετρελαιοκίνητα Audi Q3 TDI συστήνονται σε όσους διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις, με την κατανάλωση να είναι περίπου 6 λτ/100 χλμ.
Σύμφωνα με αναφορές βλαβών, το αυτόματο κιβώτιο S tronic μπορεί να καθυστερεί στις αλλαγές του, ενώ μπορεί να παρουσιαστούν προβλήματα στους συνδέσμους των εμπρός αξόνων, που θα «κροταλίζουν». Στην περίπτωση των πετρελαιοκίνητων μοντέλων, αν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για πολλές σύντομες διαδρομές, τότε μπορεί να φρακάρει το φίλτρο σωματιδίων.
Περνώντας στο λογισμικό του γερμανικού SUV, έχουν παρατηρηθεί κολλήματα στο σύστημα infotainment.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: Audi Q3 του 2021 με 167.000 χλμ |
Σελίδα 2 | Οι αλλαγές ταχυτήτων στο S tronic σασμάν μπορεί να είναι απότομες |
Σελίδα 3 | Έχει παρατηρηθεί εισροή νερού από την ηλιοροφή, καθώς και αεροδυναμικοί θόρυβοι |
Σελίδα 4 | Είναι άνετο για 5 ενήλικες και υψηλή ποιότητα κύλισης |
Σελίδα 5 | Ο μέσος όρος τιμών των μεταχειρισμένων Audi Q3 2018- είναι 31.000 ευρώ |