Το Fiat Panda που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο είναι μοντέλο του 2018 και έχει τον βασικό βενζινοκινητήρα, που έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρα και ισχύ 69 άλογα.
Το μοτέρ είναι εξελιγμένο με γνώμονα την οικονομία στο καύσιμο και στην αντοχή στα χιλιόμετρα και στο χρόνο. Καλό είναι να γνωρίζετε πως στον συγκεκριμένο κινητήρα τα πιστόνια δεν εισβάλλουν στην περιοχή όπου ανοιγοκλείνουν οι βαλβίδες. Έτσι, αν κοπεί ο ιμάντας χρονισμού (στην περίπτωση που δεν αλλάχθηκε όταν έπρεπε), δεν θα προκληθεί σημαντική βλάβη.
Οι αναφορές σε προβλήματα εστιάζονται σε διαρροές λιπαντικών από το μοτέρ. Παρόλα αυτά, στο μεταχειρισμένο Panda που δοκιμάζουμε δεν παρατηρήθηκε κάτι τέτοιο και ο χώρος του κινητήρα είναι καθαρός.
Οδηγώντας το αυτοκίνητο η ανάρτηση και το τιμόνι δουλεύουν όπως θα έπρεπε, χωρίς τριγμούς και δυσλειτουργίες. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε γύρω στα 6 λτ/100 χλμ. Σε αντίστοιχα καλή κατάσταση βρίσκονται και τα ηλεκτρολογικά του Fiat Panda, αφού όλα τα εξαρτήματα λειτουργούν σωστά. Το ίδιο ισχύει και για το air condition, τα ηλεκτρικά παράθυρα, το κεντρικό κλείδωμα και το ηχοσύστημα του οχήματος.
Στο Panda τρίτης γενιάς έγινε μια ανάκληση το 2018, λόγω έλλειψης τοποθέτησης ενός «μπράτσου» ενίσχυσης της κόντρας συστήματος κινητήρα-μετάδοσης. Οι κάτοχοι των αυτοκινήτων που επηρεάζονταν από την ανάκληση ενημερώθηκαν με ονομαστική επιστολή, επομένως αν στο μοντέλο που επιθυμείτε να αγοράσετε έχει επιδιορθωθεί η συγκεκριμένη έλλειψη, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε και να μην προβείτε σε αγορά.