Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Απροβλημάτιστος ο diesel κινητήρας και καίει κάτω από 6 λτ/100 χλμ

6.552 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2024)
Απροβλημάτιστος ο diesel κινητήρας και καίει κάτω από 6 λτ/100 χλμ
2 Φωτογραφίες »

Το Ford Focus είναι ένα δημοφιλές μικρομεσαίο που έκανε το ντεμπούτο του το 1998. Η τρέχουσα γενιά του αυτοκινήτου είναι η τέταρτη, η οποία ξεκίνησε να παράγεται το 2018 και ανανεώθηκε το 2021.

Κάνουμε ένα βήμα προς τα πίσω και αναλύουμε την τρίτη γενιά του Ford Focus, η οποία κατασκευάστηκε από το 2010 έως το 2018. Το μοντέλο είναι δημοφιλές για αγορά ως μεταχειρισμένο, αφού είναι ακόμα «φρέσκο» και εφοδιασμένο με μοντέρνα τεχνολογία.  Στη διάθεσή μας έχουμε ένα πετρελαιοκίνητο Focus 1,5 λίτρων του 2017, το οποίο έχει διανύσει 155.000 χιλιόμετρα. Θα καταγράψουμε τις πιο συνηθισμένες φθορές που μπορεί να βρείτε κατά τον έλεγχο ενός μεταχειρισμένου Focus, καθώς και τις κυριότερες ζημιές που μπορεί να παρουσιάσει το μοντέλο.

Κάτω από το καπό του Ford Focus που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο βρίσκεται ο TDCi πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων, που έχει ισχύ 120 άλογα. Ελέγχοντας το αυτοκίνητο εξωτερικά παρατηρήσαμε πως και τα τέσσερα ελαστικά έχουν σοβαρές φθορές στα πλαϊνά, μια απόδειξη πως οι προηγούμενοι κάτοχοι ήταν απρόσεκτοι και μάλιστα συνήθιζαν να ακουμπούν τους τροχούς στο κράσπεδο.

Αυτό σίγουρα χτύπησε ένα «καμπανάκι» για το τι θα αντιμετωπίζαμε κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Η πραγματικότητα διαφέρει κατά πολύ, αφού η εντύπωση που μας άφησε το μεταχειρισμένο Ford Focus από τη δοκιμή είναι πολύ καλή. Οι αλλαγές ταχυτήτων στο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων γίνονται ομαλά και με ακρίβεια, με το «κούμπωμα» του επιλογέα να αφήνει θετικές εντυπώσεις.
Αντίστοιχα, ο κινητήρας επιταχύνει εμφατικά το αυτοκίνητο, με την υστέρηση του turbo σε στροφές χαμηλότερες των 1.800 να είναι μικρή και ανεπαίσθητη.

Το πλαίσιο του Ford Focus είναι στιβαρό και η ανάρτηση είναι ευχάριστα σφιχτή. Αυτό ισχύει και για το μεταχειρισμένο μοντέλο που έχουμε στη διάθεσή μας, με τα αμορτισέρ να απορροφούν σωστά τους κραδασμούς και ταυτόχρονα να περιορίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος, χωρίς να παράγουν τριγμούς. Αντίστοιχα, τα φρένα είναι δυνατά και ανταποκρίνονται άμεσα στο πάτημα του μεσαίου πεντάλ.

Ο Duratorq κινητήρας 1,5 λίτρων έχει ραφιναρισμένη λειτουργία και ταυτόχρονα καίει λίγο, αφού οι περιπτώσεις όπου θα δείτε παραπάνω από 6 λτ/100 χλμ είναι σπάνιες. Εκτός από οικονομικό, το diesel μοτέρ είναι επίσης αξιόπιστο, μιας και δεν υπάρχουν εκτεταμένες αναφορές για συνηθισμένες βλάβες και προβλήματα.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Ford Focus diesel 2010-2018
Σελίδα 2Απροβλημάτιστος ο diesel κινητήρας και καίει κάτω από 6 λτ/100 χλμ
Σελίδα 3Ο ιμάντας χρονισμού αλλάζει κάθε 180.000 χλμ. Αν βρείτε φθορές, θα είναι στα αμορτισέρ
Σελίδα 4Το εσωτερικό του μεταχειρισμένου Ford Focus διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα Ford Focus τρίτης γενιάς (2010-2018) έχουν μέση τιμή τα 11.500 ευρώ
TI YOKOHAMA AGORAZO
OPEL