Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο ιμάντας χρονισμού αλλάζει κάθε 180.000 χλμ. Αν βρείτε φθορές, θα είναι στα αμορτισέρ

6.551 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2024)
Ο ιμάντας χρονισμού αλλάζει κάθε 180.000 χλμ. Αν βρείτε φθορές, θα είναι στα αμορτισέρ

Ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων του Ford Focus που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο διαθέτει ιμάντα χρονισμού, ο οποίος πρέπει να αντικαθίσταται κάθε 180.000 χιλιόμετρα. Σε αυτοκίνητα με αυτό τον αριθμό στο καντράν, ή ακόμα και μεγαλύτερο, υπάρχουν σποραδικές περιπτώσεις όπου ο κινητήρας μπορεί να εμφανίσει αρρυθμίες σαν να «πνίγεται», και περιστασιακά να σβήνει. Η πιθανότερη αιτία για κάτι τέτοιο είναι τα μπεκ πετρελαίου, ένα εξάρτημα που εμφανίζει τα συγκεκριμένα συμπτώματα σε πολλούς σύγχρονους diesel κινητήρες.


Εκτός από την αντικατάσταση των μπεκ, υπάρχει και η επιλογή να τα στείλετε σε μια εξειδικευμένη εταιρεία όπου θα τα αποσυναρμολογήσει και θα τα επισκευάσει. Μπορεί η διαδικασία να είναι πιο χρονοβόρα σε σχέση με την απλή αντικατάσταση με καινούργια, ωστόσο ενδέχεται να είναι πιο οικονομική, αναλόγως των εφαρμογών.

Οι πιο συνηθισμένες φθορές που μπορεί να βρείτε σε ένα Ford Focus που πλησιάζει τη δεκαετία είναι στα αμορτισέρ ή στα ελατήρια, τα οποία ενδέχεται να εμφανίζουν αυξημένα σημάδια «κόπωσης». Αυτό είναι πιο πιθανό να συμβεί στις station wagon εκδόσεις του Focus, όπου «καλούνται» να μεταφέρουν αυξημένα φορτία στο χώρο αποσκευών τους.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Ford Focus diesel 2010-2018
Σελίδα 2Απροβλημάτιστος ο diesel κινητήρας και καίει κάτω από 6 λτ/100 χλμ
Σελίδα 3Ο ιμάντας χρονισμού αλλάζει κάθε 180.000 χλμ. Αν βρείτε φθορές, θα είναι στα αμορτισέρ
Σελίδα 4Το εσωτερικό του μεταχειρισμένου Ford Focus διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα Ford Focus τρίτης γενιάς (2010-2018) έχουν μέση τιμή τα 11.500 ευρώ
KIA
Autotriti.gr