ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Απροβλημάτιστοι οι βενζινοκινητήρες, πιθανή βλάβη στο turbo του diesel 1,6 μοτέρ

Απροβλημάτιστοι οι βενζινοκινητήρες, πιθανή βλάβη στο turbo του diesel 1,6 μοτέρ

8.328 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2023)

Τα Honda CR-V της τέταρτης γενιάς που κατασκευάστηκαν από το 2011 έως το 2018 είναι διαθέσιμα με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου. Τα μηχανικά μέρη είναι αξιόπιστα, χωρίς να χαρακτηρίζονται από διαρροές λαδιών και ζημιές ικανές να ακινητοποιήσουν το αυτοκίνητο.


Ο βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 2 λίτρα και αποδίδει 155 άλογα, με το φάσμα ισχύος να είναι μετατοπισμένο προς τις υψηλές στροφές. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι απροβλημάτιστο, κάτι που ισχύει και για τον πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων με τους 150 ίππους που ήταν διαθέσιμος μέχρι το 2015. Υπάρχουν πολλά μοντέλα με τα συγκεκριμένα μηχανικά σύνολα που έχουν ξεπεράσει τα 200.000 χιλιόμετρα.

Τα facelifted πετρελαιοκίνητα μοντέλα που έκαναν την εμφάνισή τους το 2015, εφοδιάζονται με μοτέρ 1,6 λίτρων με ισχύ 120 ίππους στην περίπτωση των προσθιοκίνητων εκδόσεων και 160 ίππους στις τετρακίνητες εκδόσεις. Οι αναφορές βλαβών στο συγκεκριμένο κινητήρα εστιάζονται σε πιθανές ζημιές στα turbo, στην περίπτωση που οι προηγούμενοι κάτοχοι κινούνταν σε αρκετά σβέλτους ρυθμούς και έσβηναν τον κινητήρα χωρίς να επιτρέψουν στο λιπαντικό να κρυώσει.

Περνώντας σε δευτερεύοντα μικροπροβλήματα, μπορεί να παρατηρηθεί δυσλειτουργία στον πίσω υαλοκαθαριστήρα και στους αισθητήρες παρκαρίσματος, κάτι που όμως δεν αρκεί για να βλάψει την αξιοπιστία του μοντέλου.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Honda CR-V 2011
Σελίδα 2Το προηγούμενο Honda CR-V είναι ευρύχωρο, άνετο και σταθερό στο ταξίδι
Σελίδα 3Απροβλημάτιστοι οι βενζινοκινητήρες, πιθανή βλάβη στο turbo του diesel 1,6 μοτέρ
Σελίδα 4Δεν εμφανίζονται φθορές στο Honda CR-V, ορισμένα πλαστικά τρίζουν
Σελίδα 5Ο μέσος όρος των μεταχειρισμένων Honda CR-V τέταρτης γενιάς κοστίζει 22.600 ευρώ
Mercedes
POIO BRIDGESTONE