ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κινητήρας 1,2 λίτρων είναι αξιόπιστος, χωρίς ζημιές και βλάβες

3.920 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2025)
Ο κινητήρας 1,2 λίτρων είναι αξιόπιστος, χωρίς ζημιές και βλάβες

Το Hyundai i10 έκανε το ντεμπούτο του το 2007. Όπως και το Atos, το οποίο ουσιαστικά αντικατέστησε, το κορεάτικο mini έγινε γρήγορα δημοφιλές, τόσο αρχικά ως καινούργιο όσο και ως μεταχειρισμένο, στα χρόνια που πέρασαν. Μετά την πρώτη γενιά, την οποία αναλύσαμε ως μεταχειρισμένη εδώ, βάζουμε κάτω από το «μικροσκόπιό» μας τη δεύτερη γενιά του Hyundai i10, που ήταν σε παραγωγή από το 2013 έως το 2019, και αναλύουμε τις ζημιές και τις φθορές που μπορεί να εμφανίσει με την πάροδο των χιλιομέτρων. Δοκιμάζουμε ένα i10 του 2016, το οποίο εφοδιάζεται με τον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που αποδίδει 87 άλογα και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων.

 
Το ατμοσφαιρικό μοτέρ τα καταφέρνει καλά, ακόμα και χωρίς υποστήριξη turbo, χάρη στο χαμηλό βάρος του αμαξώματος. Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος, και δεν υπάρχουν αναφορές ζημιών για εκτεταμένες βλάβες και φθορές. Το αντίθετο μάλιστα, κατά το test μακράς διαρκείας 100.000 χιλιομέτρων που έκαναν οι Γερμανοί συνάδελφοι της AutoBILD, όπου και αποσυναρμολόγησαν όλο το αυτοκίνητο, ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκονταν σε πολύ καλή κατάσταση.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Hyundai i10 2013-2019
Σελίδα 2Ο κινητήρας 1,2 λίτρων είναι αξιόπιστος, χωρίς ζημιές και βλάβες
Σελίδα 3Φθορές: Δίσκοι-τακάκια εμπρός στα 50.000 χλμ, δίσκος συμπλέκτη μετά τα 100.000 χλμ
Σελίδα 4Το εσωτερικό δεν εμφανίζει φθορές από τη χρήση
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα Hyundai i10 2013-2019 κοστίζουν κατά μέσο όρο 9.400 ευρώ
Toyota
LEASING MEDIUM VANS