Φθορές: Δίσκοι-τακάκια εμπρός στα 50.000 χλμ, δίσκος συμπλέκτη μετά τα 100.000 χλμ
3.926 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2025)
Αν το Hyundai i10 που θέλετε να αγοράσετε έχει χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά εντός πόλης, η συνεχής διαδικασία «σταμάτα-ξεκίνα» αυξάνει τη φθορά στο δίσκο του συμπλέκτη, κάτι που ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα που κινούνται στον αστικό ιστό. Στην περίπτωση του i10, ο δίσκος αναμένεται να παρουσιάσει αυξημένα σημάδια «κόπωσης» μετά τα 100.000 χιλιόμετρα.
Οι εμπρός δίσκοι φρένων, καθώς και τα τακάκια τους, έχουν αντοχή για 50.000 χιλιόμετρα. Πέραν αυτών, το σύστημα πέδησης διατηρείται σε καλή κατάσταση και είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό.
Κατά την οδήγηση του μεταχειρισμένου Hyundai i10 δεν ακούστηκαν τριγμοί από τα μηχανικά μέρη, ούτε παρατηρήσαμε δυσλειτουργίες. Η ανάρτηση απορροφά καλά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, χωρίς να εμφανίζει τάσεις «πλεύσης». Οι αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων γίνονται ομαλά και απροβλημάτιστα, ενώ ο κινητήρας ικανοποιεί με την απόδοσή του.