Δοκιμή μεταχειρισμένου: Mazda MX-5 NC με 100.000 χλμ
Το Mazda MX-5 είναι απολαυστικό στο δρόμο.
Αυξημένη κατανάλωση λαδιού και διαρροή από το διαφορικό οι κύριες ζημιές.
Οι συχνότερες φθορές είναι σκισίματα στην κουκούλα και φραγμένες υδρορροές.
Τα μεταχειρισμένα Mazda MX-5 3ης γενιάς έχουν μέσο όρο τιμής 10.000 ευρώ.
Το Mazda MX-5 είναι απολαυστικό στο δρόμο
Το Mazda MX-5 της τρίτης γενιάς με κωδικό NC έχει εξαιρετικό ζύγισμα (50:50) και χαμηλό βάρος. Αυτό, σε συνδυασμό με τη ρύθμιση της ανάρτησης, το άμεσο τιμόνι και τις μικρές διαστάσεις το καθιστούν απολαυστικό στο δρόμο.
Όπως και οι πρόγονοί του, το μοντέλο είναι αυστηρά διθέσιο και έχει χειροκίνητη μαλακή οροφή.
Αυξημένη κατανάλωση λαδιού και διαρροή από το διαφορικό οι κύριες ζημιές
Οι κινητήρες ενδέχεται να «καίνε» λάδι, ενώ το διαφορικό ίσως παρουσιάσει διαρροή λιπαντικού. Επιπλέον αναφορές μικροπροβλημάτων εστιάζονται στο θερμοστάτη, στο δοχείο το αντιψυκτικού του ψυγείου που ραγίζει λόγω παλαιότητας, καθώς και στο σωλήνα ψύξης του υγρού του υδραυλικού τιμονιού στα πρώτα Mazda MX-5 NC, το οποίο μπορεί να σκουριάσει και μακροπρόθεσμα να εμφανίσει διαρροή.
Στο μοντέλο της δοκιμής μας δεν εντοπίστηκαν τα παραπάνω ζητήματα και όλα λειτουργούσαν σωστά.
Οι συχνότερες φθορές είναι σκισίματα στην κουκούλα και φραγμένες υδρορροές
Στην περίπτωση που η κουκούλα έχει μικρές ρωγμές και περιορισμένα σκισίματα, τότε μπορεί να επισκευαστεί από κάποιο εξειδικευμένο τεχνίτη. Αν υπάρχουν εκτεταμένες φθορές και τρύπες, τότε θα χρειαστεί αλλαγή.
Οι υδρορροές στο αμάξωμα και στις πόρτες του Mazda MX-5 θα πρέπει να καθαρίζονται τακτικά, όπως επίσης και οι θόλοι και το πλαίσιο του ιαπωνικού roadster, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μακροπρόθεσμη προστασία του αμαξώματος.
Στο μοντέλο της δοκιμής μας υπήρχαν μικροφθορές στον επιλογέα ταχυτήτων και στο πλευρικό μέρος του καθίσματος του οδηγού, καθώς και λίγες γρατζουνιές στην πλαστική επένδυση της εμπρός κολόνας.
Τα μεταχειρισμένα Mazda MX-5 3ης γενιάς έχουν μέσο όρο τιμής 10.000 ευρώ
Τα Mazda MX-5 NC είναι διαθέσιμα με τιμές που ξεκινούν από 6.000 ευρώ. Αναλόγως του κινητήρα, των διανυθέντων χιλιομέτρων και της συντήρησης που έχει γίνει στο αυτοκίνητο, οι τιμές μπορούν να φτάσουν τα 17.000 ευρώ.
Τα MX-5 με κινητήρα 1,8 λίτρων, όπως αυτό της δοκιμής μας, έχουν μέσο όρο τιμών 9.200 ευρώ.
Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του μεταχειρισμένου Mazda MX-5 τρίτης γενιάς, ενώ κάνοντας κλικ εδώ θα δείτε όλες τις δοκιμές μεταχειρισμένων του AutoTriti.
Σελίδα 2 | Mazda MX-5 NC με 100.000 χλμ: Είναι αξιόπιστο ως μεταχειρισμένο; |
Σελίδα 3 | Αυξημένη κατανάλωση λαδιού και διαρροή από το διαφορικό οι κύριες ζημιές |
Σελίδα 4 | Οι συχνότερες φθορές είναι σκισίματα στην κουκούλα και φραγμένες υδρορροές |
Σελίδα 5 | Τα μεταχειρισμένα Mazda MX-5 3ης γενιάς έχουν μέσο όρο τιμής 10.000 ευρώ |