Mazda MX-5 NC με 100.000 χλμ: Είναι αξιόπιστο ως μεταχειρισμένο;
11.208 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2024)
Το Mazda MX-5 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις και έχει ιστορία 35 ετών. Η πρώτη γενιά έκανε το ντεμπούτο της το 1989 και δημιούργησε αμέσως τη δική της «σχολή», με κύρια χαρακτηριστικά τον άκρως οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και την προσιτή τιμή.
Το δημοφιλές ιαπωνικό roadster βρίσκεται πλέον στην τέταρτη γενιά του. Κάνουμε ένα βήμα «πίσω» και δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Mazda MX-5 τρίτης γενιάς, με κωδικό NC, που κατασκευάστηκε το 2014 και έχει διανύσει 100.000 χιλιόμετρα. Αναλύουμε τα χαρακτηριστικά του μοντέλου και καταγράφουμε τις συνηθισμένες βλάβες και φθορές που παρουσιάζει.
Το Mazda MX-5 είναι απολαυστικό στο δρόμο
Το Mazda MX-5 της προηγούμενης, τρίτης, γενιάς παρουσιάστηκε το 2005 και έμεινε σε παραγωγή για 10 χρόνια, μέσα στα οποία ανανεώθηκε 2 φορές.Το αυτοκίνητο διατήρησε τα «παραδοσιακά» χαρακτηριστικά των προγόνων του, όπως το χαμηλό βάρος, οι «μαζεμένες» διαστάσεις και η «υφασμάτινη» οροφή που ανοίγει χειροκίνητα.
Αυστηρώς διθέσιο και με εξαιρετικό ζύγισμα (κατανομή βάρος εμπρός:πίσω 50:50), το Mazda MX-5 με κωδικό NC είναι απολαυστικό στο δρόμο, με επιπλέον «όπλα» τη σωστή ρύθμιση της ανάρτησης και το εξαιρετικά άμεσο σύστημα διεύθυνσης.
Ο σχεδιασμός δεν ξεφεύγει από τη φιλοσοφία των δύο προηγούμενων γενιών και θυμίζει το πρώτο MX-5 ΝΑ.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: Mazda MX-5 NC με 100.000 χλμ |
Σελίδα 2 | Mazda MX-5 NC με 100.000 χλμ: Είναι αξιόπιστο ως μεταχειρισμένο; |
Σελίδα 3 | Αυξημένη κατανάλωση λαδιού και διαρροή από το διαφορικό οι κύριες ζημιές |
Σελίδα 4 | Οι συχνότερες φθορές είναι σκισίματα στην κουκούλα και φραγμένες υδρορροές |
Σελίδα 5 | Τα μεταχειρισμένα Mazda MX-5 3ης γενιάς έχουν μέσο όρο τιμής 10.000 ευρώ |