Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και δεν εμφανίζουν εκτεταμένες ζημιές
(29/11/2024)
Το Nissan Qashqai έκανε το ντεμπούτο του το 2006 και ουσιαστικά δημιούργησε μια νέα κατηγορία, αυτή των μικρομεσαίων crossover SUV. Η πρώτη γενιά του μοντέλου έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 2013 και σήμερα αποτελεί μια δημοφιλή και ταυτόχρονα προσιτή επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου SUV, με ένα από τα «ατού» να είναι οι χώροι των επιβατών. Πόσο καλός είναι ο Ιάπωνας ιδρυτής της κατηγορίας σήμερα, 18 χρόνια μετά το λανσάρισμά του; Αναλύουμε το μοντέλο και βλέπουμε πως τα πηγαίνει στον τομέα των ζημιών, ενώ παράλληλα καταγράφουμε ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες φθορές που μπορεί να βρείτε σε ένα μεταχειρισμένο Qashqai.
Η γκάμα κινητήρων του Nissan Qashqai πρώτης γενιάς περιλαμβάνει μοτέρ βενζίνης και diesel. Στη βάση βρίσκουμε τον 1.600αρη βενζινοκινητήρα με 114 ίππους, ενώ μετά υπάρχει ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας με 141 άλογα. Οι diesel επιλογές περιλαμβάνουν πετρελαιοκινητήρες 1.5, 1.6 και 2 λίτρων, με απόδοση 106, 130 και 150 άλογα αντίστοιχα. Η κίνηση μπορεί να μεταδίδεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς, με τα κιβώτια ταχυτήτων να είναι χειροκίνητα 5 ή 6 σχέσεων, ή CVT διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.
Το 2011 ένας νέος diesel κινητήρας 1,6 λίτρων αντικατέστησε τον δίλιτρο. Η ισχύς μειώθηκε από τα 150 στα 131 άλογα, ωστόσο η ροπή παρέμεινε στα 320 Nm. Τα μηχανικά σύνολα του Nissan Qashqai είναι αξιόπιστα, μιας και δεν υπάρχουν εκτενείς αναφορές για σημαντικές βλάβες.