Το Skoda Yeti έκανε το ντεμπούτο του το 2009 και ήταν το πρώτο SUV της εταιρείας. Το αυτοκίνητο έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 2017, τη χρονιά που παρουσιάστηκε το Karoq που ήρθε ως ο αντικαταστάτης του.
Το Yeti ήταν δημοφιλές σε οικογενειάρχες και είναι προσιτό σήμερα ως μεταχειρισμένο. Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο του 2017 που έχει διανύσει 117.000 χιλιόμετρα και αναλύουμε τις τυπικές ζημιές και φθορές που παρουσιάζει. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον TSI βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που αποδίδει 110 άλογα και διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το Skoda Yeti έχει μεγάλη ευρυχωρία και πρακτική καμπίνα
Όπως μαρτυρά και η εξωτερική του εμφάνιση, το Skoda Yeti είναι ένα αυτοκίνητο που έχει μεγάλη ευρυχωρία στο εσωτερικό του, και ως εκ τούτου είναι ιδανικό για οικογενειάρχες ή ακόμα και για επαγγελματίες που έχουν ανάγκη από ένα όχημα με μεγάλους χώρους.
Η εταιρεία έχει κάνει άλματα στον τομέα της πρακτικότητας, αφού το πίσω κάθισμα χωρίζεται σε 3 διαφορετικά τμήματα, με το καθένα να μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος και να αναδιπλωθεί ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα. Το κεντρικό κομμάτι μάλιστα μπορεί να αφαιρεθεί πλήρως, ενώ τα πλαϊνά μπορούν να μετακινηθούν προς το κέντρο, κάνοντας έτσι εφικτή την μεταφορά αντικειμένων με μεγάλο μήκος και ταυτόχρονα τη φιλοξενία 4 ενηλίκων επιβατών.