Οι πρώτοι TSI κινητήρες έχουν αυξημένη κατανάλωση λαδιού και προβλήματα με τις καδένες χρονισμού
13.347 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2024)
Το Skoda Yeti που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο έχει 1.200αρη TSI βενζινοκινητήρα με 110 άλογα, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και πληροί προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα 6,7 λτ/100 χλμ, ενώ για την διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα χρειάστηκαν 10,9 δευτερόλεπτα.
Οι αναφορές βλαβών εστιάζονται κυρίως στους πρώτους TSI βενζινοκινητήρες. Πιο συγκεκριμένα, τα εν λόγω μοτέρ μπορεί να εμφανίσουν αυξημένη κατανάλωση λαδιού, ενώ παράλληλα οι καδένες χρονισμού ενδέχεται να επιμηκυνθούν πρόωρα.
Οι τετρακύλινδροι TSI βενζινοκινητήρες προδιαγραφών Euro 6 που εφοδιάζουν τα μοντέλα χρονολογίας από το 2015 και έπειτα είναι πιο αξιόπιστοι και προτείνονται για αγορά.
Στη γκάμα του Skoda Yeti περιλαμβάνονται και πετρελαιοκινητήρες TDI 1,6 και 2 λίτρων, οι οποίοι είναι απροβλημάτιστοι και, αναλόγως της χρονολογίας, συμμορφώνονται με προδιαγραφές ρύπων Euro 5 (ο TDI κινητήρας με κωδικό EA189) ή Euro 6 (ο TDI με κωδικό EA288).
Όσον αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, τα χειροκίνητα σασμάν είναι πιο ανθεκτικά από τα αυτόματα DSG στο πέρασμα των ετών, αφού έχουν πιο ομαλή λειτουργία και λιγότερα προβλήματα.
Τα Skoda Yeti είναι διαθέσιμα και ως τετρακίνητα, με σύστημα Haldex. Παρόλα αυτά υπάρχουν αναφορές για βλάβες στην τετρακίνηση, η επισκευή των οποίων είναι ακριβή.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Yeti με 117.000 χιλιόμετρα |
Σελίδα 2 | Πόσο καλό είναι το Skoda Yeti ως μεταχειρισμένο; |
Σελίδα 3 | Οι πρώτοι TSI κινητήρες έχουν αυξημένη κατανάλωση λαδιού και προβλήματα με τις καδένες χρονισμού |
Σελίδα 4 | Τα πλαστικά στην καμπίνα του Skoda Yeti είναι ευαίσθητα σε γρατζουνιές, ενώ τα φρένα σκουριάζουν |
Σελίδα 5 | Ο μέσος όρος των μεταχειρισμένων Skoda Yeti έχει τιμή 10.000 ευρώ |