Προβλήματα: Καδένα χρονισμού στα TSI, κατανάλωση λαδιού στα GTI
10.125 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2024)
Οι ατμοσφαιρικοί βενζινοκινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων που βρίσκονται στις εισαγωγικές εκδόσεις του VW Golf αποδίδουν 80 και 102 άλογα αντίστοιχα και είναι ιδιαίτερα απροβλημάτιστοι, χωρίς να έχουν εκτεταμένες αναφορές για συνηθισμένες βλάβες.
Τα υπερτροφοδοτούμενα TSI μοτέρ είναι διαθέσιμα σε εκδόσεις 1.2, 1.4, 1.8 και 2 λίτρων. Ο 1.200αρης κινητήρας αποδίδει 85 ή 105 άλογα, ο 1.400αρης 122 ή 160 άλογα, και ο 1.800άρης 160 άλογα. Το Golf GTI έχει δίλιτρο μοτέρ με 210 άλογα, ενώ το κορυφαίο Golf R διαθέτει κινητήρα 270 ίππων και κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Οι πετρελαιοκινητήρες που εφοδιάζουν το VW Golf της έκτης γενιάς είναι τεχνολογίας common rail, και ως εκ τούτου έχουν πιο εκλεπτυσμένη λειτουργία σε σχέση με αυτούς των προηγούμενων γενιών, και αποδίδουν από 90 μέχρι 170 ίππους.
Οι κυριότερες αναφορές ζημιών εστιάζουν σε 2 TSI βενζινοκινητήρες: Στον 1.200αρη με κωδικό EA111 και στον EA888 στις εκδοχές 1,8 και 2 λίτρων. Ο EA111 ενδέχεται να εμφανίσει πρόβλημα στην καδένα χρονισμού, που μπορεί να έχει επιμηκυνθεί, κυρίως στην περίπτωση που οι προηγούμενοι κάτοχοι αμελούσαν τη συντήρηση του αυτοκινήτου τους και καθυστερούσαν να αλλάξουν λάδια. Ο EA888 μπορεί να παρουσιάζει αυξημένη κατανάλωση λιπαντικού, λόγω ελαττωματικών ελατηρίων στα πιστόνια.
Ο 1.400αρης TSI κινητήρας έχει ραφιναρισμένη λειτουργία και θετική απόκριση, επιταχύνοντας εμφατικά το Golf MK6.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Golf MK6 |
Σελίδα 2 | Πόσο καλό είναι το VW Golf έκτης γενιάς ως μεταχειρισμένο; |
Σελίδα 3 | Προβλήματα: Καδένα χρονισμού στα TSI, κατανάλωση λαδιού στα GTI |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό και αμάξωμα χωρίς φθορές. Ελέγξτε τους θόλους για υγρασία |
Σελίδα 5 | Ο μέσος όρος τιμών των μεταχειρισμένων VW Golf MK6 είναι 10.000 ευρώ |