ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δεν παρουσιάζουν προβλήματα οι κινητήρες του Golf 8ης γενιάς

9.801 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2024)
Δεν παρουσιάζουν προβλήματα οι κινητήρες του Golf 8ης γενιάς

Το VW Golf είναι ένα μικρομεσαίο hatchback που έχει βαθιά ιστορία, με το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς να γίνεται το 1974. Πλέον το γερμανικό μοντέλο βρίσκεται στην 8η γενιά του, η παραγωγή της οποίας ξεκίνησε το 2019 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

Δεδομένου ότι τα πρώτα VW Golf MK8 έχουν συμπληρώσει 5 χρόνια κυκλοφορίας, με αρκετά leasing μοντέλα να επιστρέφουν στην αγορά ως μεταχειρισμένα, αναλύουμε το πόσο καλή επιλογή αποτελεί το αυτοκίνητο για αγορά από «δεύτερο χέρι». Δοκιμάζουμε ένα Golf του 2021, στο κοντέρ του οποίου αναγράφονται 110.000 χιλιόμετρα. Θα καταγράψουμε τις φθορές που εμφανίζει το όχημα, ενώ ταυτόχρονα θα σας παρουσιάσουμε ποιες είναι οι κυριότερες ζημιές και βλάβες που απασχολούν τους ιδιοκτήτες του Golf 8ης γενιάς.

Κάτω από το καπό του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου βρίσκεται ο TSI βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων με ισχύ 150 άλογα, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Κατά την οδήγηση του οχήματος παρατηρήσαμε πως τα πάντα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Ο κινητήρας επιταχύνει σθεναρά το αυτοκίνητο (0-100 χλμ/ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα) χωρίς να εμφανίζει δυσλειτουργίες, ενώ οι αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων γίνονται άμεσα.
Ο εισαγωγικός κινητήρας που χρησιμοποιείται στην 8η γενιά του VW Golf είναι ο τρικύλινδρος TSI 1 λίτρου με ισχύ 110 ίππους, ενώ μετά βρίσκουμε τους TSI κινητήρες 1,4 και 1,5 λίτρων με απόδοση 130 και 150 άλογα αντίστοιχα. Τα συγκεκριμένα μοτέρ αποτελούν τη «χρυσή τομή» μεταξύ καλών επιδόσεων και χαμηλής κατανάλωσης και ταιριάζουν καλύτερα με το στιβαρό πλαίσιο του αυτοκινήτου, συγκριτικά με τον πιο αδύναμο κινητήρα.

Πιο ψηλά στη γκάμα υπάρχει το δίλιτρο TSI μοτέρ με 190 ίππους, ενώ στην κορυφή βρίσκονται οι πιο «καυτές» εκδόσεις GTI με 245 άλογα, η GTI Clubsport με 300 και η R με 320 ίππους, όλες με κινητήρα 2 λίτρων.
Η VW προσφέρει το Golf MK8 σε 3 diesel επιλογές (Golf TDI), με 115, 150 και 200 άλογα, καθώς και με κινητήρα φυσικού αερίου (Golf TGI) με 130 ίππους.
Τα VW Golf eTSI έχουν ήπια υβριδικούς κινητήρες 1 και 1,5 λίτρων, με ισχύ 110, 130 και 150 ίππους, ενώ οι Plug-in hybrid εκδόσεις χρησιμοποιούν ως βάση έναν βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων, με την συνδυαστική απόδοση να είναι 204 άλογα στην περίπτωση της έκδοσης 1,4 TSI eHybrid και 245 άλογα στην GTE.

Τα μηχανικά σύνολα του VW Golf MK8 είναι αξιόπιστα, αφού δεν υπάρχουν αναφορές για σημαντικές ζημιές και βλάβες, με τα μόνα «παράπονα» των ιδιοκτητών να έχουν να κάνουν με τις αλλαγές ταχυτήτων του DSG σασμάν, που ενδέχεται να είναι ελαφρώς απότομες.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Golf MK8 με 110.000 χλμ
Σελίδα 2Δεν παρουσιάζουν προβλήματα οι κινητήρες του Golf 8ης γενιάς
Σελίδα 3Χωρίς φθορές στο εσωτερικό, όμως οι διακόπτες αφής μειώνουν την εργονομία
Σελίδα 4Συχνότερα μικροπροβλήματα: Καθυστερεί το infotainment στα πρώτα μοντέλα
Σελίδα 5Οι τιμές των μεταχειρισμένων VW Golf MK8 κυμαίνονται από 20.000 έως 36.000 ευρώ
Mercedes
Mototriti.gr