Η δεύτερη γενιά του VW Tiguan έγινε εξαιρετικά δημοφιλής, αμέσως μετά το λανσάρισμά της το 2016. Οι μεγάλοι χώροι το έκανε προσφιλές στους οικογενειάρχες, ενώ η υψηλή ποιότητα κατασκευής το έκαναν αρεστό σε αυτούς που έψαχναν ένα SUV με premium «αέρα».
Το Tiguan που έχουμε στη διάθεσή μας είναι της έκδοσης 2.0 TDI 4Motion, δηλαδή διαθέτει δίλιτρο diesel μοτέρ 150 ίππων, DSG κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων με ισχύ από 130 έως 190 άλογα ικανοποιεί και με το παραπάνω, ενώ για όσους θέλουν ένα SUV με «καυτές» επιδόσεις, το Tiguan R 2.0 TSI με 320 ίππους αποτελεί μια δελεαστική, αν και σπάνια επιλογή.
Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι ιδιαίτερα οικονομικές στο καύσιμο και έχουν αρκετή ροπή.
Η plug-in υβριδική έκδοση του Tiguan που ονομάζεται 1.4 eHybrid, αποδίδει συνδυαστικά 245 άλογα και βρέθηκε σε παραγωγή από το Νοέμβριο του 2020 έως το Σεπτέμβριο του 2022. Μπορεί να διανύσει 45 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ρεύμα και ήταν δημοφιλής για leasing.
Τα 150 άλογα του δίλιτρου TDI μοτέρ που έχει το Tiguan που δοκιμάζουμε μεταχειρισμένο επιταχύνουν εμφατικά το αμάξωμα του γερμανικού SUV, με τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 7,5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση του μοντέλου κυμάνθηκε στα 7,3 λτ/100 χλμ.
Οι σοβαρές βλάβες είναι κάτι σπάνιο για το πετρελαιοκίνητο VW Tiguan. Σύμφωνα με δοκιμής μακράς διαρκείας των Γερμανών συναδέλφων στην AutoBILD, το μόνο που παρατηρήθηκε ήταν ελαφριά «εφίδρωση» λιπαντικού από το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Tiguan TDI 2020-2023 |
Σελίδα 2 | Δεν βγάζει ζημιές, μόνο μικρή διαρροή λιπαντικού από το κιβώτιο ταχυτήτων |
Σελίδα 3 | Φθορές στα φρένα λόγω βάρους, καθώς και στο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη |
Σελίδα 4 | Καμπίνα σε καλή κατάσταση, μπορεί να μην στεγανοποιεί πλήρως η ηλιοροφή |
Σελίδα 5 | Το προηγούμενο VW Tiguan έχει μέσο όρο τιμής μεταχειρισμένου 33.000 ευρώ |